Müşteri taleplerini en hızlı biçimde yanıtlayarak müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmayı hedefleyen Türk Telekom, yeni uygulamaları hayata geçirmeye devam ediyor. Tüm mobil operatörlerden 6616’ya kısa mesaj göndererek yararlanılabilecek ‘SMS ile Yardım’ ve ‘SMS ile Arıza Kayıt’ servisleri sayesinde Türk Telekom müşterilerinden gelen taleplerin, şikayetlerin ve arıza kayıtlarının en kısa sürede çözümlenmesi sağlanacak.
Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom yine bir ilke imza atıyor. Türk Telekom’un uygulamaya koyduğu ‘SMS ile Yardım’ ve ‘SMS ile Arıza Kayıt’ hizmetleri sayesinde Türk Telekom müşterilerinden gelen talepler, şikayetler ve arıza kayıtları en kısa sürede çözümlenmek üzere ilgili birimlere aktarılıyor. Kısa mesaj göndererek kullanılan servisin, müşteri talep ve şikayetlerinin en hızlı bir biçimde yanıtlanarak müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmaya katkıda bulunması hedefleniyor.
SMS ile Yardım’ hizmetinden yararlanmak isteyen Türk Telekom müşterileri YARDIM yazıp boşluk bırakarak talep ve şikayetlerini tüm mobil operatörlerden 6616 kısa mesaj numarasına iletebiliyor. ‘SMS ile Arıza Kayıt’ servisini kullanarak arıza kaydı bırakmak için ise ARIZAyazıp boşluk bırakarak başında sıfır olmadan alan kodu ile birlikte telefon numarasını, 6616’ya SMS göndermek gerekiyor. Servisin kullanımı mobil operatörler tarafından bir SMS ile ücretlendiriliyor.
Konuyla ilgili açıklama yapan Türk Telekom Müşteri İlişkileri Başkanı Haktan Kılıç şunları söyledi: “SMS ile Yardım ve Arıza Kayıt hizmetlerimizi, müşterilerimizin talep, ihtiyaç, beklenti ve şikayetlerine daha hızlı bir şekilde yanıt verebilmek hedefiyle kullanıma sunuyoruz. Müşterilerimizin hayatına değer katmayı hedefleyen, yenilikçi ürün ve hizmetlerimizi sürdüreceğiz.”
Son Yorumlar