• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

CRM bir iş stratejisidir

27 Eylül 2012
in CRM
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Tayyar Bacak – ABH Genel Müdürü

CRM’in önemi nedir?

Bildiğimiz gibi mevcut ekonomik sistemde mal ve hizmet üreticilerinin rakipleri her geçen gün daha da artmaktadır. Müşterilerin önlerindeki alternatifler arttıkça, alıcılar fiyata ve kaliteye karşı giderek daha duyarlı hale gelmektedirler. Ürünleri ya da hizmetleri farklılaştırma gittikçe önem kazanmaktadır. Müşteri odaklı düşünme bu noktada ortaya çıkar. Koşulsuz müşteri tatmini anlamına gelir. Müşterinin değişen ve gelişen beklentilerini karşılayabilmek en önemli unsur haline gelmiştir. CRM’ in önemi de burada ortaya çıkar.

Üst yönetim tüm süreçleri tek bir platformdan izler, tüm departmanlarda maliyetler düşer; çapraz satış mekanizmaları oluşur; iş süreçlerinde yüksek verimlilik sağlanır; organizasyon hız ve çeviklik kazanır; müşteri tüm organizasyon tarafından tanınır; müşteri ile her türlü etkileşim sonucu bilgi toplanır; müşteriden toplanan ham veri, bilgiye dönüştürülür. Bu toplanan bilgiye zeka kazandırılır.

Böylelikle maliyetler azalır, yeni ve mevcut müşteriye satış imkanları artar, müşteri sadakati sağlanır, son tahlilde firmanın gelirleri ve karı artar. CRM bu sonuçlara ulaşmakta günümüz ekonomik sisteminde en önemli stratejidir.

CRM’in kalitelendirilmesi için neler gereklidir?

Öncelikle CRM’ in sadece bir teknoloji implementasyonu olmadığını belirtelim. CRM bir iş stratejisidir. Bu anlamda bu iş stratejisinin beklenen sonuçları vermesi ve kalitelendirilmesi için üst yönetim liderliği ve desteği kaçınılmaz olmalıdır. Sonrasında; CRM için sunulan teknolojinin tüm farklı iş süreçlerini verimli bir şekilde karşılıyor olması ve iş süreçlerinin doğru algılanıp teknoloji ile bütünleştirilmesi gerekmektedir. CRM implemantasyonu sürecinde iş analizi, proje yönetimi, teknik yetkinlik, uyarlama, dokümantasyon ve proje sonrası destek kritik noktalardır. Danışmanlık alınan firmaların CRM uygulamaları konusunda tecrübesi, uluslararası standartlarda proje yönetim ve hizmet metodolojisi sunması CRM’ in kalitelendirilmesi için kurumlar adına en önemli noktalardır.

CRM yatırımı yapmak isteyen şirketlere sunduğunuz çözümler ve fizibilite çalışmalarınız nelerdir?

Anadolu Bilişim olarak CRM yatırımı yapmak isteyen şirketlere SAP ve Microsoft gibi dünya lideri firmalarının çözümlerini sunuyoruz.

Öncelikli hedefimiz müşterilerimizin süreçlerini analiz edip, tam olarak ihtiyaçlarını belirlemek. Müşterimizin süreçlerini, ihtiyaçlarını, teknik altyapılarını kısacası Müşterimizi anladıktan sonra; süreçlerine, yapılarına ve bütçelerine en uygun çözümü konumlandırıyoruz.

ABH olarak müşterilerimize sadece teknoloji ve yazılım çözümleri sunmuyoruz. İş süreçleri danışmanlığı ve proje yönetimi konularındaki uzmanlığımızı da kendileriyle paylaşıp iş yapma biçimlerini daha verimli hale getiriyoruz.

Müşterilerimizin donanım, bakım, güvenlik, lisans maliyetlerini düşürmek için “hizmet olarak yazılım -SaaS- “ ve “Kullandığın Kadar Öde” programlarımızı da alternatif olarak sunuyoruz.

Previous Post

Bimsa olarak ‘Müşteri Odaklı İş’ anlayışını benimsiyoruz

Next Post

Geleneksel İş Zekası Sorunları

Next Post

Geleneksel İş Zekası Sorunları

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG