• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Bimsa olarak ‘Müşteri Odaklı İş’ anlayışını benimsiyoruz

27 Eylül 2012
in CRM
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Serdal Mermer – Bimsa SAP DDM Müdürü

CRM in önemi nedir?

Müşteri İlişkileri Yönetimi; müşteri portföyünü genişletmenin yanı sıra, mevcut müşterilerin işletmeye olan bağlılığını arttırma, onlarla olan ilişkileri geliştirerek sağlamlaştırma, müşteri gelir ve karlılığını arttırma amacını taşıyan, stratejik öneme sahip bir uygulamadır. Müşteri İlişkileri Yönetimi’ne odaklı yazılımlar sayesinde şirketler belirlemiş oldukları iş stratejilerine uygun pazarlama planlaması, müşteri ilişkileri yönetimi ve satış planlama ve aktivitelerini yönetebilmektedirler.

İletişim ve ulaşım imkanlarının önemli düzeyde arttığı günümüzde, rekabet, müşterilerin alım seçeneklerinin artışına bağlı olarak, yeni bir boyut kazanmıştır. Rekabetin önüne geçebilmek için, müşteri taleplerinin karşılanmasının yanı sıra, ilişkileri karlı hale getirerek işletmelerin verimliliğini arttırmak önem kazanmıştır. Şirketler, değişen ekonomik koşullara kendilerini adapte ederken, iş süreçlerini gözden geçirmekte ve çoğu durumda yeniden tasarlamaktadır. Bu yeniden tasarlama sürecinde müşteri odaklı yapılanmayı seçen şirketlerin farklılaştığını, pazar paylarını arttırdıklarını, müşteri memnuniyeti artışı ile birlikte gelir ve karlılıklarını da yukarı doğru taşıdıklarını gözlemlemekteyiz.

CRM yatırımı yapmak isteyen şirketlere sunduğunuz çözümler ve fizibilite çalışmalarınız nelerdir?

Bimsa olarak ‘Müşteri Odaklı İş’ anlayışını benimsiyoruz. Sunduğumuz Müşteri İlişkileri Yönetimi uygulamalarının temel amacı, müşterilerin memnuniyetini sağlamak ve bunu ölçümleyebilmek, müşteri bilgilerinin tek ve entegre bir sistem altında tutulmasını sağlamak, müşterilerle olan ilişkileri sürekli güçlendirerek bağlılığı arttırmak, ihtiyaçları daha iyi anlayarak, mevcut müşterilere yenilerini eklemek olarak sıralanabilir. Böylece şirketlere, müşteri değeri katma ve kârlı büyüme konusunda destek vermeyi amaçlamaktayız. ERP ve diğer kurumsal uygulamaların sağladığı faydaları, CRM yazılımları ile tamamlamak isteyen şirketlere, SAP CRM’deki tecrübemiz ile değer katıyoruz. Bunun yanı sıra sunduğumuz çözümler; mevcut tedarik zinciri yönetimi, ürün ömrü yönetimi, ERP ve İnsan Kaynağı yönetimi gibi SAP ve SAP dışındaki uygulamalar ile entegre olarak çalışarak bütünleşik bir yönetim platformu sağlıyor.

Previous Post

Unica CRM alanında tam gaz devam ediyor

Next Post

CRM bir iş stratejisidir

Next Post

CRM bir iş stratejisidir

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG