Kurumsal Pazarlama Yönetimi alanında dünyanın lider yazılım firmalarından biri olan Unica, 2 yıl önce başladığı Türkiye serüveninde hızlı bir şekilde yol almaya devam ediyor.
INGBank, Unica’nın Türkiye’deki iş ortağı olan Ereteam işbirliği ile gerçekleştirdiği Gerçek-zamanlı Kampanya Yönetimi projesi kapsamında, 2 aylık uygulama süresinin hemen sonrasında, pilot kampanyalar üzerinden başarılı iş sonuçlarına imza attı. Ocak ayında Swissotel’de düzenlenen; banka, telekomünikasyon, sigorta ve perakende sektörlerinin önde gelen firmalarından çok sayıda temsilcinin katıldığı Unica Türkiye Lansman Toplantısı’nda INGBank, Interact üzerinden internet şubede sunulan dinamik kampanya tekliflerinin, statik tekliflere oranla 4 kat daha fazla satış başarısı elde ettiğini duyurdu. İki ay gibi kısa bir sürede, etkin bir uygulama ile hayata geçirilen projenin başarısı, Unica’nın Online Pazarlama alanında yaptığı ürün yatırımlarının doğal bir sonucu olarak algılanıyor.Yine bu yatırımın doğal bir sonucu olarak, Ereteam, 28 Mayıs 2010 tarihinde Sait Halim Paşa Yalısı’nda düzenlediği “Online Pazarlama & Web Analitiği” konulu seminer kapsamında, Unica’nın Interaktif Pazarlama alanındaki çözümlerinin sağlayıcılarından biri olan Akın Arıkan’ı; bankacılık, telekomünikasyon ve sigorta şirketlerinden üst düzey katılımcılarla bir araya getirdi. Ereteam Genel Müdürü Kutlay Şimşek yaptığı açılış konuşmasında, Unica’nın Kurumsal Pazarlama Yönetimi alanında bütün dünyada öncülük ettiği çözümlerin, Türkiye’nin farklı sektörlerindeki değişken Pazar ve organizasyon koşullarına uygun olarak, yeni fikirler ve rekabetçi stratejiler eşliğinde başarıyla uyarlanabilmesi ve hayata geçirilmesi noktasında üzerlerine düşen sorumluluğu yerine getirmek için çalışmaya devam edeceklerini belirtti. Özellikle web üzerindeki davranışsal müşteri datasının Analitik CRM süreçlerine katkısını ve elde ettiği başarılı iş sonuçlarını vurgulamaya yönelik organizasyonda, Ereteam Kurumsal Pazarlama Yönetimi Çözümlerinden Sorumlu Proje Yöneticisi Canan Yazıcıoğlu, Unica’nın Gerçek-zamanlı Kampanya Yönetimi çözümleri sayesinde, müşterinin ihtiyaçlarını eş-zamanlı olarak analiz etmek suretiyle, bütün kanallardan doğru ve ilişkili teklifler sunabilen bir kampanya yönetimi yapısını hedeflediklerinin altını çizdi. Akın Arıkan’ın Amerika’da yayımlanmış olan “Multichannel Marketing: Metrics and Methods for On and Offline Success” başlıklı kitabının, günün anısına imzalı olarak dağıtıldığı seminer sonrasında düzenlenen kokteylde, farklı sektörlerden çok sayıda davetli, Online Pazarlama alanında sahip oldukları bilgi birikimi ve tecrübeyi diğer katılımcılar ile paylaşma fırsatını elde ettiler.
Son Yorumlar