• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Xerox ile bulut üzerinden mobil çalışmanın yeni yolu

09 Nisan 2013
in Telekomünikasyon & Mobil
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Dünyanın önde gelen teknoloji şirketlerinden Xerox, çok fonksiyonlu ofis ürünlerinin işletim sistemini tamamen yeniliyor.

Xerox’un çok fonksiyonlu cihazlarının ConnectKey adı verilen yeni yazılım platformu; mobil cihazlarla uzaktan bağlantı kurabiliyor, Cloud’a (Bulut Bilişim) doküman tarayabiliyor, üzerinde popüler mobil iş uygulamalarını çalıştırıyor, kurumların cihaz üzerinde kendi uygulamalarını geliştirmesine ve cihazı kendi kurumsal iş süreçlerine entegre etmelerine izin veriyor.

Dünyanın önde gelen teknoloji şirketlerinden Xerox, geleceğin ofis ve çalışma anlayışına uyacak şekilde tüm çok fonksiyonlu (MFP) cihazlarının yazılım alt yapısını ConnectKey adlı yeni bir konseptle yeniliyor. Rahatlık, güvenlik, üretkenlik ve maliyet kontrolünü bir arada sunan yeni platformun güvenlik alt yapısı Cisco ve McAfee işbirliği ile sağlanıyor. Xerox ConnectKey; mobil olarak erişilebilen, cloud sistemlerle entegre, dokümanların uzaktan yönetilebildiği, her kurumun kendi iş süreçlerine göre yeniden dizayn edebildiği geleceğin mobil çalışma düzenini destekleyen yeni bir platform sunuyor.

Xerox’un “ConnectKey” platformu, Açık Uygulama Geliştirme Arayüzü ile hem popüler iş uygulamalarının kullanımına hem de uygulama geliştiricilerin, sistem entegratörlerinin, kurumsal kullanıcıların üzerinde yeni uygulamalar geliştirmesine izin veriyor. ConnectKey özellikli Xerox’un çok fonksiyonlu cihazları, kurumların bulut bilişime (Cloud) doğrudan veri aktarıp çekebildikleri, her türlü bilgiye uzaktan mobil cihazlarla erişebildikleri, kendi iş süreçlerine göre üzerinde istedikleri uygulamaları çalıştırabildikleri bir bağlantı aracı haline geliyor. ConnectKey ile ofis çalışanları mobil oldukları anda bile arada bilgisayar olmadan, şirketteki dosyalarına erişebilecek veya şirket sistemlerine dosya aktarabilecek. Xerox ConnectKey özellikli cihazlara uzaktan bağlanabilecek, yanlarındaki herhangi bir yazıcıdan istedikleri dosyanın çıkışını alabilecekler.

Yeni Xerox WorkCentre 5800 ve 7800 serilerinin de dahil olduğu 16 ConnectKey özellikli çok fonksiyonlu ürün, McAfee tarafından geliştirilen sektörün ilk dahili güvenlik korumasını kullanacak. IT yöneticilerine daha çok kontrol ve gönül rahatlığıyla iş yerinde “kendi cihazını oluşturma” özgürlüğü getirecek olan ConnectKey, Cisco’nun cihaza giren ve çıkan dataları koruyan TrustSec yazılım uygulaması ile de güvenliği arttırıyor.

ConnectKey’in Açık Uygulama Programlama Arayüzü (API) ile satış kanal iş ortakları, sistem entegre ediciler ve aracı satıcılar, hiç bir yazılıma ihtiyaç duymadan ConnectKey özellikli Xerox çok fonksiyonlu ürünler üzerinde uygulama geliştirebilecek ve uygulama entegre edebilecek.

ConnectKey’in IT profesyonelleri, kanal iş ortakları ile büyük, orta ve küçük işletmelere sunduğu avantajlar:

•İster standart uygulamaları kullan, istersen kendi uygulamanı kendin oluştur: Xerox’un Uygulama Stüdyosu (Xerox Application Studio) kullanıcılara ve kanal iş ortaklarına, günlük iş süreçlerini hızlandıran uygulamaları kişiselleştirme imkanı veriyor. Ayrıca MFP’lerin ana ekranları İnsan Kaynakları, Finans, Hukuk ya da Pazarlama departmanlarında, departman ihtiyaçlarına göre kişiselleştirilebiliyor.

•Bulut bağlantısı: Tek bir dokunuşla ve herhangi bir ara yazılıma ihtiyaç duymadan ConnectKey; SharePoint Online, Google Drive, DropBox, Evernote, PaperPort Anywhere ve Salesforce.com gibi bulut depolarına doküman gönderebiliyor. Ayrıca kağıt dokümanları, otomatik olarak üzerinde arama yapılabilir PDF, Word ve Excel formatına dönüştürebiliyor.

•Kolay IT Entegrasyonu: IT Müdürleri, Xerox’un ConnectKey özellikli çok fonksiyonlu cihazlarını kendi bilgisayarlarından görebiliyor ve ağın merkezi bir parçası gibi yönetebiliyor. Arıza teşhisi, sarf malzemeleri eksikliği gibi konular IT yöneticileri tarafından uzaktan yönetilebiliyor ya da online destek ve ön paneldeki videolar ile kendi kendine yardım uygulamaları başlatılabiliyor.

•Her yerden baskı: Çalışanlar e-posta destekleyen tüm cihazlardan, herhangi bir özel yazılım yüklemeden Xerox Mobil Baskı ya da iOS, Android, Windows ve Blackberry için geliştirilen uygulamaları kullanarak istedikleri yerden baskı alabiliyorlar.

•Farklı model ürünlerde tek bir yazılım platformu: Bundan önce her bir farklı model Xerox ürünü, kendine özgü bir işletim yazılımı ve ara yüzlerle kullanıma sunuluyordu. ConnectKey ile artık modeli ne olursa olsun tüm çok fonksiyonlu Xerox cihazları aynı yazılımı ve ara yüzleri kullanıyor olacak. Bu özellik, ürünlerin servis ihtiyaçlarına çok hızlı müdahale edilmesini sağlarken servis maliyetlerini düşürecek.

•Enerji tasarrufu: ConnectKey, Xerox cihazlarının enerji tasarrufu yaparak çalışmalarını sağlıyor. ConnectKey, daha az tüketim malzemesi ile daha az atık üreterek hem çevreyi hem işletmelerin bütçesini koruyor. Ayrıca Cisco EnergyWise gibi enerji yönetimi çözümlerine uyumluluğu ile de enerji kullanım standartlarını destekliyor.

Xerox Türkiye Ofis Grubu Pazarlama Müdürü Erhan Aslantürk; “ConnectKey, sürekli çevrimiçi olan bir dünyada çalışmayı basitleştirmek ve güvenli hale getirmek için geliştirildi. ConnectKey’in özellikleri arasında doğrudan buluta tarama ve yükleme, kritik iş dokümanlarını doğrudan iş akışı süreçlerine gönderme, herhangi bir cihazdan kolayca ve güvenli olarak yazdırma gibi onlarca farklı özellik bulunuyor. Xerox’un bu yeniliği, iş hayatındaki zorlukları azaltıyor ve verimliliği arttırıyor” dedi.

Xerox WorkCentre 5800 Serisi ve Xerox WorkCentre 7800 Serisi şu anda ConnectKey özelliğini destekliyor. Xerox WorkCentre 7220/7225, Xerox ColorQube 9300 Serisi ve Xerox ColorQube 8900 Serisi cihazlar ise 2013 yılı ikinci çeyreğinde ConnectKey’i destekliyor olacak. SharePoint için ConnectKey ve Bulut için ConnectKey uygulamaları şu anda kullanılabiliyor, Xerox Uygulama Stüdyosu ise 2013 yılının üçüncü çeyreğinin başında kullanılabilecek.

 

Tags: depolamagüvenlik
Previous Post

Dünya endüstriyel sistemler saldırılardan kendilerini nasıl koruyacaklar?

Next Post

Kingston’dan Fotoğraf Tutkunlarına Ultra Hızlı SD Kart

Next Post

Kingston’dan Fotoğraf Tutkunlarına Ultra Hızlı SD Kart

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG