Workcube iş ortakları, müşterileri ve basının katılımıyla gerçekleşen toplantıda, son yıllarda çok hızlı gelişen sosyal ağlar; işletmeler ile hedef kitleleri arasında ilişki kurabilecekleri yepyeni ortamlar oluşturduğunu ifade eden Workcube Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Turhan; “bugün giderek karmaşıklaşan ve artan bir rekabet ortamındayız. Kurumlar kendi iç işleyişlerini ERP ile yürütmeye çalışırken ERP’ye eklemlenecek bir çok uygulamaya ihtiyaçları var. Müşteri İlişkileri Uygulamaları, Proje Yönetimi, Intranet, B2B ve B2C gibi ek yazılımları işletmeler ERP ile bütünleştirmeye çalışıyor. Workcube tüm bu ihtiyaçları tek bir platformda sunduğu için şimdiye kadar anlatılan ERP 2 konseptinin ötesinde bir platformdu. ERP 3 konsepti işletmelerin başta sosyal ağlarla bütünleşmesi olmak üzere dışa dönük ve daha rekabetçi olabilmelerine yardım eden araçlar ve yaklaşımlar sunuyor, biz de Workcube olarak internet çağının yeni gerçeklerine uygun yepyeni bir sürüm hazırladık” dedi.
Toplantının ikinci bölümünde versiyon 11.1’in teknolojik yeniliklerini anlatan Workcube Geliştirim Yöneticisi Yunus Özay, “Workcube 11.1 versiyonunda ERP çözümü doğrudan sosyal medya araçları ile entegre edildi. Yeni versiyonda Facebook, Twitter v.b. sosyal medya araçlarındaki marka veya ürünlere ait sayfalara ERP’den çıkmadan doğrudan mesaj, fotoğraf ve video atabiliyor. Google map entegrasyonu ile müşteri, bayi ve tedarikçi ve çalışanlar izlenebiliyor. Workcube 11.1 içine doğrudan entegre edilmiş Outlook’un tüm özelliklerine sahip CubeMail ile bilgi kayıplarının engellenmesi amaçlanıyor. T.C. Kimlik No doğrulama özelliği, ERP içine doğrudan entegre edilmiş özel şifrematik uygulaması Workcube 11.1’de sunulan yeniliklerden sadece bir kaçı” dedi. Ayrıca tüm dünyada geliştirimcilerin sürekli büyüyen verileri işlemek için daha yüksek işlem hızlarına odaklandığını, güvenliğin daha da önem kazandığını ve en önemlisi artık tüm uygulamaların bulut üzerine taşınacağını söyleyen Özay, Workcube olarak bu olguları dikkate alarak 11.1 sürümünü hazırladıklarını belirtti. 11.1 sürümü 2 kata varan işlem hızı, %100 bulut mimarisine destekleyen bir altyapı ve daha da iyi güvenlik katmanları içeriyor.
ERP çözümü içerisinde CRM, Proje Yönetimi, İnsan Kaynakları Yönetimi, Fiziki Varlık Yönetimi, Servis&Destek Yönetimi, İçerik Yönetim Sistemi, Eğitim Yönetimi, işbirliği ve İletişim Araçlarını, B2B, B2C Portal Tasarım ve Yönetim Fonksiyonlarını, İş akış ve Süreç Tasarımı ve Rapor Tasarlama Araçlarını da müşterilerine tek bir platformda ve %100 entegre biçimde sunan Workcube’un daha zengin fonksiyon, yüksek performans ve ultra güvenlik önlemleri ile donatılmış yeni versiyonunun satışına ve ilk upgrade’lere Ekim 2011 itibariyle başlandığı belirtildi.