• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Unica CRM alanında tam gaz devam ediyor

27 Eylül 2012
in CRM
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Kurumsal Pazarlama Yönetimi alanında dünyanın lider yazılım firmalarından biri olan Unica, 2 yıl önce başladığı Türkiye serüveninde hızlı bir şekilde yol almaya devam ediyor.

INGBank, Unica’nın Türkiye’deki iş ortağı olan Ereteam işbirliği ile gerçekleştirdiği Gerçek-zamanlı Kampanya Yönetimi projesi kapsamında, 2 aylık uygulama süresinin hemen sonrasında, pilot kampanyalar üzerinden başarılı iş sonuçlarına imza attı. Ocak ayında Swissotel’de düzenlenen; banka, telekomünikasyon, sigorta ve perakende sektörlerinin önde gelen firmalarından çok sayıda temsilcinin katıldığı Unica Türkiye Lansman Toplantısı’nda INGBank, Interact üzerinden internet şubede sunulan dinamik kampanya tekliflerinin, statik tekliflere oranla 4 kat daha fazla satış başarısı elde ettiğini duyurdu. İki ay gibi kısa bir sürede, etkin bir uygulama ile hayata geçirilen projenin başarısı, Unica’nın Online Pazarlama alanında yaptığı ürün yatırımlarının doğal bir sonucu olarak algılanıyor.Yine bu yatırımın doğal bir sonucu olarak, Ereteam, 28 Mayıs 2010 tarihinde Sait Halim Paşa Yalısı’nda düzenlediği “Online Pazarlama & Web Analitiği” konulu seminer kapsamında, Unica’nın Interaktif Pazarlama alanındaki çözümlerinin sağlayıcılarından biri olan Akın Arıkan’ı; bankacılık, telekomünikasyon ve sigorta şirketlerinden üst düzey katılımcılarla bir araya getirdi. Ereteam Genel Müdürü Kutlay Şimşek yaptığı açılış konuşmasında, Unica’nın Kurumsal Pazarlama Yönetimi alanında bütün dünyada öncülük ettiği çözümlerin, Türkiye’nin farklı sektörlerindeki değişken Pazar ve organizasyon koşullarına uygun olarak, yeni fikirler ve rekabetçi stratejiler eşliğinde başarıyla uyarlanabilmesi ve hayata geçirilmesi noktasında üzerlerine düşen sorumluluğu yerine getirmek için çalışmaya devam edeceklerini belirtti. Özellikle web üzerindeki davranışsal müşteri datasının Analitik CRM süreçlerine katkısını ve elde ettiği başarılı iş sonuçlarını vurgulamaya yönelik organizasyonda, Ereteam Kurumsal Pazarlama Yönetimi Çözümlerinden Sorumlu Proje Yöneticisi Canan Yazıcıoğlu, Unica’nın Gerçek-zamanlı Kampanya Yönetimi çözümleri sayesinde, müşterinin ihtiyaçlarını eş-zamanlı olarak analiz etmek suretiyle, bütün kanallardan doğru ve ilişkili teklifler sunabilen bir kampanya yönetimi yapısını hedeflediklerinin altını çizdi. Akın Arıkan’ın Amerika’da yayımlanmış olan “Multichannel Marketing: Metrics and Methods for On and Offline Success” başlıklı kitabının, günün anısına imzalı olarak dağıtıldığı seminer sonrasında düzenlenen kokteylde, farklı sektörlerden çok sayıda davetli, Online Pazarlama alanında sahip oldukları bilgi birikimi ve tecrübeyi diğer katılımcılar ile paylaşma fırsatını elde ettiler.

Previous Post

KoçSistem’de CRM uygulamaları

Next Post

Bimsa olarak ‘Müşteri Odaklı İş’ anlayışını benimsiyoruz

Next Post

Bimsa olarak ‘Müşteri Odaklı İş’ anlayışını benimsiyoruz

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG