• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Speechouse ve Procat, yeni çözümlerini Çağrı Merkezi Fuarı’nda tanıttı

27 Eylül 2012
in CRM
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Speechouse’un başta Call Steering (Çağrı Yönlendirme) ve Speaker Verification (Konuşmacı Doğrulama) olmak üzere çağrı merkezi sektörüne yönelik olarak geliştirilen ve güncel teknolojilerin tüm olanaklarından yararlanan gelişmiş ses teknolojileri çözümleri, Fuar katılımcı ve ziyaretçilerinden büyük ilgi gördü.

Türkiye’de ilk defa Speechouse tarafından sunulan ve Fuar’da detaylarıyla tanıtılan ‘Yönetilen Hizmet Modeli’, çağrı merkezlerinin maliyetleri düşürmelerini ve gelişmiş teknolojilerden sadece hizmet olarak yararlanmalarına olanak tanıyor.

Speechouse’un ‘Yönetilen Hizmet Modeli’ni kullanan çağrı merkezleri, Konuşma Tanıma, Konuşmacı Doğrulama ve Metni Sese Dönüştürme gibi ses teknolojilerinin gerektirdiği uzun ve yorucu entegrasyon süreçleriyle uğraşmadan, karmaşık ayrıntılarla boğuşmadan, sistemi iyileştirmek ve düzenli bakımını sağlamak gibi zahmetli ve yüksek maliyetli aşamaları hiç yaşamadan tüm hizmetlerden kısa sürede yararlanmaya başlayabiliyorlar. Speechouse”un konusunda uzman ekibi tüm bu süreçleri gerçekleştirirken, çağrı merkezleri sonuçtaki hizmetin kalitesini kontrol ederek, sadece kullandıkları kadar ödeme yapıyorlar.

Sesli hizmet sistemlerinde dünya lideri Nuance Communicaitons’ın çözüm ortağı olan Speechouse çözümlerinden yararlanan çağrı merkezleri hız kazanmanın yanı sıra iş süreçlerinde de önemli oranlarda verim artışı yakalıyorlar.

İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda kardeş şirketi Speechouse ile birlikte yer alan Procat ise “Stratejiden işlevselliğe tam çözüm için Procat” sloganıyla gelişen ve değişen yapısını ziyaretçilerle paylaştı. Procat, tasarımdan planlamaya, yönetimden gelişim, altyapı ve sistem entegrasyonuna kadar geniş bir yelpazeye yayılan uzmanlığını, strateji ve teknoloji danışmanlığındaki deneyimi ile bir araya getirerek çağrı merkezleri için kompakt yapıda çözümler sunuyor.

Previous Post

Sektörüne öncülük eden Callpex’in dönüşümü Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda

Next Post

AssisTT Contact Center World 2011 Dünya Endüstri Şampiyonu Oldu

Next Post

AssisTT Contact Center World 2011 Dünya Endüstri Şampiyonu Oldu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG