AssisTT A.Ş., çağrı merkezi sektöründe dünyanın en prestijli organizasyonlarından biri olan “ContactCenterWorld 2011 Top Ranking Performers” yarışmasından “Dünya Endüstri Şampiyonu” ödülü ile döndü.
Türkiye’nin en hızlı büyüyen çağrı merkezi AssisTT A.Ş., çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu olan “ContactCenterWorld 2011 Top Ranking Performers” yarışmasında rakiplerini geride bırakarak “Dünya Endüstri Şampiyonu” oldu.
Destekleri ile güçlü takım ruhunu gözler önünde seren tüm çalışma arkadaşlarına teşekkür eden Adil Zembat; “ 4 yıl önce %100 Türk Telekom iştiraki olarak kurulan şirketimiz, bugün 6000’i aşkın çalışanı ve Türkiye’nin 9 şehrinde 11 ayrı lokasyonumuz ile, sadece ülkemizde değil, dünyada da başarılarını gözler önünde sermiştir. Bugün burada şirketim adına bu ödülü almaktan son derece gururluyum.” dedi.
AssisTT A.Ş. geçtiğimiz yıl da aynı organizasyonda ”Industry Award Champion” kategorisinde birincilik, YILMAZ “Best Customer Service Agent” kategorisinde ikincilik, “Best Outsourcing Partnership” kategorisinde üçüncülük ödüllerini almıştı.
ContactCenterWorld’un her yıl dünyanın en iyi çağrı merkezlerini belirlemek üzere gerçekleştirdiği yarışmada, ilk aşamada Asya, Pasifik, EMEA ve Amerika kıtalarının birincileri seçiliyor, ikinci aşamada ise tüm bu bölgelerin birincileri “Dünyanın En iyisi” olmak için yarışıyor.