• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Samsung GALAXY SII, 3 Milyon Satış Rakamına Ulaştı

04 Ekim 2012
in Telekomünikasyon & Mobil
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Dünyanın lider mobil teknoloji ve cep telefonu üreticisi Samsung Electronics, Samsung GALAXY SII’nin globalde 3 milyon adet satış rakamına ulaştığını duyurdu.

Samsung’un en iddialı akıllı telefonu GALAXY SII, yalnızca 8.49 mm olan ince ve hafif tasarımını, son dönemin yükselen işletim platrformu Android’in 2.3 Gingerbread sürümüyle destekleyerek üstün güçte bir mobil deneyim sunuyor. Super AMOLED Plus ekranıyla kusursuz bir görüntü deneyimi sağlayan yeni nesil akıllı telefon Samsung GALAXY SII, 1.2 GHz çift çekirdek işlemcisinin yanı sıra, Samsung’un kullanıcılar için geliştirdiği içerik ve eğlence hub’larını içeriyor (Social Hub, Readers Hub ve Game Hub).

Konuyla ilgili olarak Samsung Mobil İletişim Başkanı JK Shin, “Dünya Mobil Kongresi 2011’de söylediğimiz gibi Samsung’un en gelişmiş akıllı telefonu GALAXY SII, Samsung olarak her zaman en üst kalitede ve pazara yön verecek ürünler sunacağımızı kanıtlıyor. Ulaştığımız 3 milyon adet satış rakamı, GALAXY SII’yi öncelikli Android cihazı olarak tercih eden dünya çapındaki ortaklarımızın kesintisiz desteğini simgeliyor” dedi.

Previous Post

Türkiye’de “Mobil Pazarlama” Üç Yılda Üç Kat Büyüyecek

Next Post

2N ve Cisco artık aynı dili konuşuyor

Next Post

2N ve Cisco artık aynı dili konuşuyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG