• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

2N ve Cisco artık aynı dili konuşuyor

04 Ekim 2012
in Telekomünikasyon & Mobil
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Kurumsal iletişim çözümleri pazarının iki önemli markası 2N ile Cisco, kurumların mobil iletişim maliyetlerini azaltacak bir gelişmeye imza attı.

Yeni nesil VoIP ağ geçidi olan 2N VoiceBlue Next ile IP tabanlı bir telefon santrali olan Cisco CallManager, bundan böyle uyumlu olduklarını duyurdu. Birbirini tamamlayan bu iki ürün sayesinde kurum çalışanları masa telefonlarını ofis dışındayken cep telefonları üzerinden yanıtlayabiliyor, hatta gelen aramayı ofisteki bir başka arkadaşının telefonuna aktarabiliyor. Bunun yanında masa telefonlarından gerçekleştirilen mobil aramaların GSM ağ geçidi üzerinden yapılmasıyla düşen arama maliyetleri ve “Bedava dakika sayacı” gibi maliyet kontrol özellikleri ise kurumların en büyük faydayı faturalarında görmesini garantiliyor.

Kurumsal iletişim çözümleri pazarının iki önemli markası 2N Telecommunications ve Cisco, kurumların mobil iletişim maliyetlerini azaltacak yeni bir gelişmeye imza attı. Daha önce 2N Telecommunications’ın Cisco Developer Network’e Kayıtlı Geliştirici sıfatıyla kabul edilmesi konusunda iş birliğine giden iki markanın, kullanıcıların IP tabanlı ağlarından GSM şebekesine geçişini sağlayan 2N VoiceBlue Next ürünü ile IP tabanlı bir telefon santrali olan Cisco CallManager yazılımının 8.0 ve 8.5 sürümleri artık birbirleriyle uyumlu da çalışıyor.

Ofis telefonuna gelen aramaları, ofis dışındayken cep telefonunuzdan yanıtlayın

Birbirini tamamlayan bu iki ürün sayesinde kurum çalışanları masa telefonlarını ofis dışındayken cep telefonları üzerinden yanıtlayabiliyor, hatta gelen aramayı ofisteki bir başka arkadaşının telefonuna aktarabiliyor. Bunun yanında masa telefonlarından gerçekleştirilen mobil aramaların GSM ağ geçidi üzerinden yapılmasıyla düşen arama maliyetleri ve “Bedava dakika sayacı” gibi maliyet kontrol özellikleri ise kurumların en büyük faydayı faturalarında görmesini garantiliyor.

Maliyetler düşerken, iletişim yetenekleri artıyor

Anlaşma sayesinde Cisco Call Manager kullanan kurumlar ile Cisco Call Manager ürünlerini projelerinde kullanan sistem entegratörleri  artık GSM ağ geçidi (FCT) gereken projelerinde mevcut Cisco ürünleri ile tam uyumlu çalıştığı Cisco tarafından onaylanmış olan 2N VoiceBlue Next ürününü kullanabilecekler. Ürünlerin tek başlarına sundukları tüm özellikler, bir araya geldiklerinde de eksiksiz bir biçimde kullanılabiliyor.

2N VoiceBlue Next, Cisco CallManager’ın mevcut yeteneklerine yeni beceriler katıyor

Cisco’nun IP tabanlı iletişim çözümlerinin merkezinde yer alan Cisco CallManager, 2N VoiceBlue Next ile yeni yetenekler kazanıyor. Bu telefon santralinin dış hat erişimleri, IP ağlara doğru şebeke bağlantısı ile yapılıyor.  Ancak santralin bunu dışında da dış hat bağlantı ihtiyaçları  bulunuyor. Örneğin, karasal telekom şebekesi veya GSM şebekesi gibi IP dışındaki ağlara bağlantı gerektiğinde  tüm IP telefon santralleri gibi CallManager da bir ağ geçidine ihtiyaç duyuyor.  2N VoiceBlue Next, kurum çalışanlarının yaptığı aramaları en az maliyetli rotaya yönlendirirken, ofis telefonuna gelen aramaları cep telefonu üzerinden yanıtlama, cevapsız aramada SMS gönderme gibi çalışanların verimliliğini artıran özellikleriyle de Cisco CallManager’in gücüne güç katıyor.

Previous Post

Samsung GALAXY SII, 3 Milyon Satış Rakamına Ulaştı

Next Post

110 binden fazla T10 satan Turkcell, T20 ile çıtayı yükseltiyor

Next Post

110 binden fazla T10 satan Turkcell, T20 ile çıtayı yükseltiyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG