• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Retargeting+, e-ticaret sitelerinin satışlarını artırıyor

27 Eylül 2012
in İş Zekası
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

E-ticaret sitelerini ziyaret eden her 100 kullanıcıdan sadece 1 ya da 2’si ilgilendiği ürün ya da hizmeti satın alıyor

İnternet reklamcılığının en etkili sistemlerinden biri olan ‘retargeting’ (yeniden hedefleme), Digitouch tarafından geliştirilen Retargeting+ ile bambaşka bir boyuta taşınıyor. Yeniden hedeflenen e-ticaret müşterilerinin satın alma oranını yüzde 58 artırabilen Retargeting+, e ticaret sitelerine çarpıcı geri dönüşler sağlıyor.e-ticaret sitelerini ziyaret eden her 100 kullanıcıdan sadece 1 ya da 2’si ilgilendiği ürün ya da hizmeti satın alıyor. Retargeting+ teknolojisinde, bir e-ticaret sitesini ziyaret eden kullanıcı, ürünü sadece inceleyip satın almadan siteden çıksa bile, daha sonra ziyaret ettiği başka bir sitede ilgilendiği ürünün kendisine özel hazırlanmış reklamını görüyor. Bu sayede reklama tıklayarak e-ticaret sitesine geri dönüyor ve satın alma işlemini tamamlıyor.

E-ticaret siteleri için en etkin reklam yöntemlerinden biri olan “retargeting” sistemi, Digitouch tarafından sunulan “Retarget+” ile bir adım ileriye taşınıyor.

“Yeniden hedefleme” olarak da adlandırılan retargeting sistemi, kullanıcıların e-ticaret sitelerinde gözden geçirdikleri veya sadece sepete ekledikleri ürünleri temel alarak çalışıyor. Hangi ürünlerin incelediğini kayıt altına alan sistem, kullanıcı e-ticaret sitesinden çıkıp başka bir internet sitesini ziyaret ettiğinde bu ürünleri karşısına reklam olarak çıkararak hatırlamasını sağlıyor. Kullanıcı bu reklama tıkladığında, satın alma işlemini tamamlamak üzere ürünü gördüğü e-ticaret sitesine geri dönüyor. Bu sayede ‘potansiyel müşteri’ bir tek tıkla ‘müşteriye’ dönüşüyor.

Retargeting teknolojisine çok daha etkili özellikler ekleyen ve özellikle perakende, turizm, finans ve tüketici ürünleri sektörlerinde faaliyet gösteren e-ticaret siteleri için benzersiz bir çözüm getiren Retarget+, kullanıcının ilgisini çeken ürünlere göre özel oluşturulmuş reklam olanağı sağlıyor. Reklamın içeriği her kullanıcı için ayrı ayrı ve gerçek zamanlı olarak oluşturulduğu için, kullanıcının dikkatini çekmek ve ilgilendiği ürünü satmak da kolaylaşıyor.

Retarget+ teknolojisini geliştiren ve reklamverenlerin kullanımına sunan Digitouch Kurucu Ortağı Yunus Güvenen, e-ticaret sitelerinde “ziyaretçi / satın alma” oranının yüzde 1 ile 2 arasında değiştiğine dikkat çekerek şöyle konuştu: “İnternet üzerinden satış hâlâ beklenen seviyelere çıkabilmiş değil. Araştırmalara göre, bir e-ticaret sitesini ziyaret eden her 100 kullanıcıdan sadece 1 ya da 2’si ilgilendiği ürün ya da hizmeti satın alıyor. Digitouch tarafından geliştirilen Retarget+ sistemi ile yeniden hedeflenen e-ticaret müşterilerinin satın alma oranı yüzde 58 oranında artabiliyor. Örnek vermek gerekirse, Retargeting+ sistemini kullanmayan bir e-ticaret sitesini ziyaret eden 10.000 kişiden sadece 100’ü satın alma gerçekleştiriyor. Bizim ölçümlemelerimiz, Retargeting+ sistemini kullanan bir sitede, optimizasyon süreci sonucunda bu sayının 158’e kadar çıkabildiğini gösteriyor.”

 

Alıma hazır müşteriyi sayfaya geri getirmenin, e-ticaret siteleri için müşteri edinme ve geri dönüşleri artırma stratejilerinin kilit noktası olduğuna değinen Güvenen sözlerini şöyle sürdürdü: “Retarget+ sistemi, dinamik ve kullanıcıya özel banner’lar ile tıklama başı (CPC) ödeme modelini tek üründe buluşturan bir çözüm. Kişiye özel mesaj,  kampanya yönetimi, ölçülebilir sonuçlar ve kaynakların tutumlu kullanımını bir araya getiren bu çözümü kullanan e-ticaret siteleri için etkin geri dönüşlerden söz etmek mümkün.”

 

Previous Post

Avaya Mısır, Libya ve Sudan ofislerini Türkiye’ye bağladı

Next Post

Vakıfbank, Çağrı Merkezleri Derneği”nden hizmet standart belgesi alan ilk banka oldu

Next Post

Vakıfbank, Çağrı Merkezleri Derneği''nden hizmet standart belgesi alan ilk banka oldu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG