PEGASUS’un, Bilgi Birikim Sistemleri ortaklığıyla gerçekleşen Microsoft Dynamics CRM’e (Müşteri İlişkileri Yönetimi) geçiş projesi başarıyla sonuçlandı. PEGASUS, satış departmanına gelen rezervasyon taleplerini düzenleyebilmek, sistematik hale getirmek, kayıtlarını düzenli tutabilmek için bu projeye ihtiyaç duydu ve proje için BBS’yi seçti.
Microsoft CRM sistemi için PEGASUS Satış ekibi ’’İşlerimizi daha sistemli takip edebilir olduk, hızlı geri dönüş yapabildiğimiz için daha verimli bir satış grafiği çiziyoruz. Yöneticiler açısından da departmanımızda neler yapıldığı daha sistematik takip ediliyor, gereken önlemler kısa sürede alınabiliyor, ileriye yönelik daha etkin planlama yapılabiliyor.’’ dedi.
BBS Kurumsal İş Uygulamaları Müdürü Hakan Çiftçi proje hakkında; “Müşterimizin hedefleri kurumsal satış, grup satış, charter süreçlerini desteklemek, acente ve kurumsal müşteri ilişki yönetimini geliştirmekti. Bunları yaparken verilerin otomatik akışını sağlamak gerekiyordu. Bu süreçlerin otomasyonunu Microsoft Dynamics CRM ile gerçekleştirdik. Diğer yandan bilet satış rezervasyon uygulaması, acente portalı ve web sitesi ile elektronik entegrasyonları hazırladık, kullanıma aldık. Böylece dış veri kaynakları ile iş süreçleri entegre çalışan bir teknolojiyi hayata geçirdik. Proje yaklaşımında Microsoft Sure Step metodolojisini kullandık. Proje hedeflerimizi başarılı bir şekilde gerçekleştirmemiz de bu metodoloji ve PEGASUS ekibinin bizimle uyumlu çalışması önemli etken olmuştur.” dedi.
Son Yorumlar