• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Pegasus, Microsoft Dynamics CRM Projesi’nde BBS’yi tercih etti!

27 Eylül 2012
in CRM
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

PEGASUS’un, Bilgi Birikim Sistemleri ortaklığıyla gerçekleşen Microsoft Dynamics CRM’e (Müşteri İlişkileri Yönetimi) geçiş projesi başarıyla sonuçlandı. PEGASUS, satış departmanına gelen rezervasyon taleplerini düzenleyebilmek, sistematik hale getirmek, kayıtlarını düzenli tutabilmek için bu projeye ihtiyaç duydu ve proje için BBS’yi seçti.

Microsoft CRM sistemi için PEGASUS Satış ekibi ’’İşlerimizi daha sistemli takip edebilir olduk, hızlı geri dönüş yapabildiğimiz için daha verimli bir satış grafiği çiziyoruz. Yöneticiler açısından da departmanımızda neler yapıldığı daha sistematik takip ediliyor, gereken önlemler kısa sürede alınabiliyor, ileriye yönelik daha etkin planlama yapılabiliyor.’’ dedi.

BBS Kurumsal İş Uygulamaları Müdürü Hakan Çiftçi proje hakkında; “Müşterimizin hedefleri kurumsal satış, grup satış, charter süreçlerini desteklemek, acente ve kurumsal müşteri ilişki yönetimini geliştirmekti. Bunları yaparken verilerin otomatik akışını sağlamak gerekiyordu. Bu süreçlerin otomasyonunu Microsoft Dynamics CRM ile gerçekleştirdik. Diğer yandan bilet satış rezervasyon uygulaması, acente portalı ve web sitesi ile elektronik entegrasyonları hazırladık, kullanıma aldık. Böylece dış veri kaynakları ile iş süreçleri entegre çalışan bir teknolojiyi hayata geçirdik. Proje yaklaşımında Microsoft Sure Step metodolojisini kullandık. Proje hedeflerimizi başarılı bir şekilde gerçekleştirmemiz de bu metodoloji ve PEGASUS ekibinin bizimle uyumlu çalışması önemli etken olmuştur.” dedi.

Previous Post

HP Büyük Veri Ambarlarına Sahip Şirketler İçin Rakipsiz HP Vertica Analiz sistemini duyurdu

Next Post

Ereteam İş Zekası Çözümleri İle Akbank Argus Projesi

Next Post

Ereteam İş Zekası Çözümleri İle Akbank Argus Projesi

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG