• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

LinkedIn’den Kurumsal Markalara Yeni Pazarlama Seçenekleri

27 Eylül 2012
in İş Zekası
LinkedIn’den Kurumsal Markalara Yeni Pazarlama Seçenekleri
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Dünya genelinde 150 milyonun üzerindeki üyesi ile dünyanın en büyük profesyonel ağı olan LinkedIn, Hedeflenmiş Güncellemeler (Targeted Updates) ve Takipçi İstatistikleri (Follower Statistics) sekmesi ile markaların ticari bağlamda daha etkin bir takipçi ekosistemi oluşturmasına yardımcı olmaya devam ediyor. LinkedIn, bu yeni takipçi araçlarını ilk olarak kullanacak olan global olarak Microsoft ve Avrupa’da Philips gibi seçkin bir ilk sürüm ortakları grubu kurdu.

Bu yeni özelliklerin kullanımıyla bu ilk pazarlamacı grubu, kendi LinkedIn Şirket Sayfalarından gerçekleştirecekleri kampanyalar için daha sağlam hedefleme ve analitik özelliklerine erişebilecekler. Sektör, Kıdem Düzeyi, Görev, Şirket Büyüklüğü, Şirket Dışı Personel ve Coğrafya gibi kategorilere dayanarak, bağlılığı arttırmak üzere kişilerin ilgilendikleri içerikleri gönderebilecekleri hiper-odaklı takipçi listeleri oluşturabilecekler. Buna ek olarak pazarlamacılar, takipçi bulma çabalarına yönelik değerlendirme yapmalarını, beğenme, paylaşma, yorumlar ve bağlılık yüzdesi gibi bağlılık ölçütlerini zaman içerisinde takip etmelerini ve takipçilerinin demografik bilgilerini incelemelerine daha fazla destek sağlayacak olan bir self-servis erişime sahip olacaklar.

Bu yeni özelliklerle ilgili olarak Philips Healthcare Sosyal Medya Strateji Uzmanı Clive Roach şu yorumda bulundu, “LinkedIn’in hedeflenmiş güncellemeleri, sadece onların ilgilendiği bilgileri paylaşarak şirket takipçileri ile bağlantı kurmamızı kolaylaştırıyor. Ayrıca, bu güncellemelerle birlikte sağlanan yeni istatistikler, iletişimimizle ilgili sürekli olarak ince ayar yapabileceğimiz ve bu ilişkileri iyileştirebileceğimiz anlamına gelmektedir. Çok fazla bilgi yükünün insanları uzaklaştırabileceği bir online ortam için atılan harika bir adım. LinkedIn ile artık şirket takipçilerini geri çekebiliyoruz.”

Previous Post

Dassault Systèmes ve Boeing’in 25 yıllık başarılı ortaklığı atılan yeni imzalarla birlikte güçlendi

Next Post

Girişimciler Yarışıyor

Next Post
Girişimciler Yarışıyor

Girişimciler Yarışıyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG