• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Liberty Sigorta Çağrı Merkezi Operasyonları için salesforce.com’u seçti

27 Eylül 2012
in CRM
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş
“İnsanların daha güvenli ve daha emniyetli hayatlar yaşamasına yardım etmek” misyonuyla hareket eden Liberty Sigorta, Acente Hizmet Merkezi ve Hasar Hizmet Merkezi süreçlerini takip etmek için Salesforce.com’u tercih ederek, iş verimliliğini artırıyor.

Salesforce.com kullanımı ile işletmeler, bir internet bağlantısı ve bir bilgisayardan başka hiçbir yazılım ya da donanım yatırımı gerektirmeden iş süreçlerini yönetirken zaman ve maliyet yönetiminde yüzde 40 tasarruf sağlıyor ve yeni satış fırsatları sağlayabiliyorlar.

Acentelerden Acente Hizmet Merkezi’ne gelen her mail ve telefonun ve Hasar Hizmet Merkezi’ne gelen hasar şikayetlerinin anında, güncel olarak takip edilmesini sağlayarak hem iş süreçlerini kolaylaştıran hem de maliyet avantajı sağlayan Salesforce.com, Cisco ve Gmail ile entegre çalışmaktadır.

SSO (Single Sign-On) teknolojisi ile Salesforce.com, çalışanların tek bir şifre ile tüm kurumsal uygulamalarına giriş yapmalarını ve Liberty Sigorta IT sorumlularının şirket içi tüm sistemlere erişimleri eşit güvenlik önlemleri ile yönetebilmelerini sağladı.

Previous Post

Geleceğin İş Dünyası İçin Çözümler Bugünden Hazır…

Next Post

12 Farklı İlde 2.000 İşsiz Gence Daha Gelişim Fırsatı

Next Post

12 Farklı İlde 2.000 İşsiz Gence Daha Gelişim Fırsatı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG