Gartner Magic Quadrant, geniş BT güvenliği satıcı ağının uç nokta koruma platformlarının karışık analizine dayanıyor. Gartner Magic Quadrant, şirketlerin BT güvenliği sektöründeki satıcı ve ürünleri değerlendirmesinde en etkili testlerden biri olarak biliniyor ve küresel ölçekte, şirketlerin satın alma kararlarında çok önemli rol oynuyor. Magic Quadrant iki kategorili kriter sistemine dayanıyor: Vizyon bütünlüğü ve uygulama kabiliyeti. Vizyon bütünlüğü, satıcının inovasyon alanındaki duruşunu yansıtıyor ve satıcının uç nokta koruma pazarında lider mi takipçi mi olduğunu gösteriyor. Uygulama kabiliyeti ise satıcının uç nokta koruma alanındaki finansal yeterliliği, pazara cevap verebilirliği, ürün geliştirme, satış kanalları ve müşteri tabanı gibi faktörleri içeriyor.
Gartner’ın raporunu yorumlayan Kaspersky Lab Başkanı ve CEO’su Eugene Kaspersky şunları söyledi: “Gartner’ın analizlerinin önemi yatsınamaz. Magic Quadrant’ın “Liderler”i arasında yer almak bizim için çok önemli. Bunun, bize kurumsal müşteri tabanımızı genişletmede ve şirketin pazar pozisyonunu daha da ileri taşıma konusunda yardımcı olacağına inanıyorum. Lider olmanın arkasında gerçek bir takım çalışması olduğunu vurgulamak istiyorum. Kaspersky Lab ekibi, son kurumsal ürünümüz olan Kaspersky Endpoint Security 8 üzerinde çok yoğun çalıştı. Bizler de Gartner tarafından ortaya konulan bu sonuçlardan dolayı cok mutluyuz.”
Kaspersky Endpoint Security 8’in en güçlü avantajları arasında, potansiyel saldırı bölgesini daraltarak hızlı ve detaylı kötü amaçlı yazılım tanımlama yapmasının yanı sıra, ürünün yönetilebilirliği, ileri HIPS özellikleri ve geniş uç nokta platform desteği de var. Kaspersky Lab, işletmelerin ve geniş çaplı devlet kurumlarının uyması gereken tüm bilgi güvenliği ihtiyaçlarını karşılayan bir ürün çeşitliliği sunuyor. Kaspersky Lab’in dünya çapında toplam 200.000 kurumsal müşterisi bulunuyor. Bunlar arasında küçük ve orta ölçekli işletmelerin yanı sıra Generali ve BASF gibi ticari ve devlet kurumları da yer alıyor.
Son Yorumlar