Türkiye’nin lider dijital yaşam koçu olarak seçkin ürün gamı ve katma değerli hizmetleri ile müşterisine en iyisini sunmaya odaklanan Bilkom, pazara ilk çıktığı günlerden başlayarak bireylerin müzik dinleme alışkanlıklarını baştan aşağı değiştiren iPod nano’lar hakkında bir duyuru yaptı. Bu duyuru ile Bilkom, iPod nano’ların ilk kuşağında ve çok sınırlı sayıda üründe, ender de olsa aşırı ısınmaya bağlı bazı güvenlik sorunları yaşanabileceği bilgisini müşterileri ile paylaştı.
Müşteri memnuniyetine büyük önem veren Bilkom, nadiren de olsa pil ömrünü de etkileyen aşırı ısınma sorunun özellikle Eylül 2005 ve Aralık 2006 arasında satılan bazı iPod nano’larda yaşanabileceğine dikkat çekti. Bilkom, çok az sayıda cihazı etkileyen bu sorunun müşterilerinin konforunu etkilememesi için harekete geçerek gerekli hizmeti hemen sunmaya başladı. Az sayıda da olsa aşırı ısınma sorunuyla karşılaşan ilk kuşak iPod nano modellerini kullanan Bilkom müşterileri, kendilerine en yakın ilgili teknik servisten destek alabilecekler.
Kullanıcıların aşırı ısınma sorunlu iPod nano ürünlerini 90 gün Apple garantili yeni bir iPod nano ile değiştiren servisler, yeni ürünü de en geç 6 hafta içerisinde müşteriye teslim etmiş olacaklar.
Hizmette sınır yok
Bilkom sadece hizmet ve satış kanalıyla değil 90 kişiye ulaşan personel sayısı ve geliştirdiği yenilikçi hizmetleriyle de daima müşterisinin yanında duran bir markadır. Müşterilerinin özel ilgiye hakkı olduğunu bilen Bilkom, standart garanti sözleşmelerinin dışında çeşitli alternatif hizmet paketleriyle de müşterisinin farklı taleplerine zamanında cevap vermektedir.
Hizmet çıtasını daima yüksek tutmak, Bilkom iş kültürünün ayrılmaz bir parçasıdır. iMac, MacBook, iPod ve Türkiye’nin en fazla satılan tableti iPad 2 başta olmak üzere tüm Apple ürünleri, kendilerine özel bir garanti kapsamı ile birlikte gelmektedir. Örneğin MacBook serisi için garanti kapsamı 1 senelik sınırlı garanti (Türkiye’den alınan ürünlerde 2 sene) ve 90 günlük telefonla teknik destektir.)
Son Yorumlar