• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

HSBC Türkiye’den Dış Ticaret İşlemleri İçin Yeni Dijital Uygulama

11 Ocak 2022
in Finans
HSBC Türkiye’den Dış Ticaret İşlemleri İçin Yeni Dijital Uygulama
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

HSBC Türkiye, müşterilerine sunduğu dijital hizmetlere bir yenisini daha ekledi. Müşteriler artık nerede olursa olsun dış ticaret işlem talimatlarını internet bankacılığı üzerinden bankanın sistemlerine yükleyebiliyor. Müşteriler bu yeni kolaylıkla ıslak imzaya, basılı dokümana, kurye kullanımı ve beklemeye gerek kalmadan çok daha hızlı hizmet alıyor…

Kurumsal Bankacılık’tan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Caner Işlak, “Yeni dijital hizmetimizle müşterilerimizin daha etkin bir operasyonel akışa geçmelerine destek oluyoruz. Müşterilerimizin yeni uygulamamıza geçişlerini hızlandırmak için onlara birebir eğitimler de veriyoruz. Diğer yandan, müşterilerimizin bankamızla sistem üzerinden paylaştığı talimatlar uzmanlarımız tarafından kontrol edilerek işleme alınmaya devam edecek. Bu kapsamda HSBC’nin deneyimli dış ticaret kadrosunun sunduğu desteği dijital işlemlerin hızıyla birleştirmiş oluyoruz. Yeni uygulamamızla, müşterilerimize daha pratik, hızlı ve daha da iyi bir müşteri deneyimi sağlıyoruz. Ürünümüz ayrıca, çalışanlarımızın müşterilerimizle daha kaliteli zaman geçirmeleri ve onların farklılaşan finansal ihtiyaçlarına çözümler sağlamaları için de ek zaman yaratıyor” dedi.

Tags: Caner IşlakDijital HizmetlerDış TicaretFinansal İhtiyaçlarHSBC TürkiyeKurumsal Bankacılıkmüşteri
Previous Post

Mükellef İle Yurtdışında En Çok E-Ticaret Şirketi Kuruldu

Next Post

Zoom, 2022’nin Heyecan Verici Yeniliklerini Duyurdu

Next Post
Zoom, 2022’nin Heyecan Verici Yeniliklerini Duyurdu

Zoom, 2022’nin Heyecan Verici Yeniliklerini Duyurdu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG