GlassHouse Türkiye Genel Müdürü Emre Pekar yarı yıl değerlendirmesine, geçtiğimiz sene başlayan hızlı büyüme ve olumlu gelişmelerin 2011 yılının ilk 6 ayında da sürdüğünü, bunun da hedefleri için belirledikleri doğru strateji ve özverili çalışmalarının bir sonucu olduğunu belirterek başladı:
“GlassHouse olarak son 2 yıldır, özellikle Tekilleştirme Teknolojilerine geçiş konusunda sunduğumuz eşsiz çözüm ve hizmetlerle hızlı bir büyüme ve yükseliş trendine girdik ve bu alanın rakipsiz şirketi olmayı başardık.
2011 yılına da yine çok güzel gelişmelerle başladık. Öncelikle Ankara operasyonumuzu faaliyete geçirerek hizmet alanımızı genişletme yolunda önemli bir adım attık. 2010 yılında büyütmeye başladığımız ekibimizi, aramıza yeni katılan, konusunda uzman yeni arkadaşlarımızla daha da güçlendirdik. Yeni ekiparkadaşlarımızla iletişimimizi güçlendirmek, verimlilik ve motivasyonumuzu artırmak üzere yaşam koçu Dr. Murat Bilgili’yle birlikte eğitim semineri serisine başladık.
GlassHouse’da bu sene yaşanan en önemli değişiklik ise yıllardır birlikte çalıştığımız EMC tarafından Signature Solution Partner statüsüne yükseltilmemiz oldu. Şirket statümüzde yaşanan bu değişiklikle artık şirketler, projeleri için önerdiğimiz EMC² çözümlerini, yakın zamanda açılacak olan Çözüm Test Merkezi’mizde test edebilecek, çözümlerin ihtiyaçlarını nasıl karşıladığını canlı olarak deneyimleyebilecekler. Böylece, önemli yatırımlar gerektiren BT projelerinin kurumlara sağlayacağı geri dönüş ve avantajlar önceden tecrübe edilebilecek.”
Emre Pekar 2011’in ilk 6 ayında 30 yeni şirkete hizmet vermeye başladıklarını ve 100 başarılı projeyi de hayata geçirdiklerini ifade etti. Pekar bu yıl sonuna kadar gelmek istedikleri noktayla ilgili hedeflerini de açıklayarak sözlerini şöyle tamamladı:
“Son 2 yıldır finanstan sigortacılığa, telekomdan otomotive kadar farklı sektörlerdeki büyük kurumlarda, başka hiçbir firmanın yapamadığı kadar fazla sayıda tekilleştirmeli yedekleme ortamlarına geçiş projesi tamamladık. Bu sene ise Akbank, UniCredit, Allianz, Tofaş, Aselsan, Migros, TV8 ve Sigorta Bilgi Merkezi gibi kendi sektörünün en önemli isimleri olan şirketlere projeler gerçekleştirdik.
Yılın geri kalan bölümü içinse yine ciddi hedeflerimiz bulunuyor. 2011’in sonuna kadar geçen yılı her anlamda ikiye katlamayı hedefliyoruz. Zaten ilk 6 ay içinde yapmış olduğumuz çalışmalar bu hedefe hızlı bir şekilde erişebileceğimizi gösterdi. Tekilleştirme projelerine her sektörden ilgi gösterilmesinden fazlasıyla memnunuz. Bu alanda hizmet veren tek ve rakipsiz bir şirket olarak Türkiye’de hayata geçirilmek istenen tüm tekilleştirme projelerine GlassHouse imzasını atmak istiyoruz. Bu hedefler doğrultusunda da tüm ekip arkadaşlarımızla birlikte çalışmalarımızı aralıksız olarak sürüdürüyoruz.”