• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Çağrı Merkezlerinde Başarı Müşteriyi Anlamaktan Geçiyor…

24 Kasım 2015
in Çağrı Merkezi
Çağrı Merkezlerinde Başarı Müşteriyi Anlamaktan Geçiyor…
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

14-15 Ekim 2015 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen 11. Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda yerini alan Asseco SEE, müşteri deneyimi yönetimi LIVE Çözümü’nün tanıtımını yaptı. Ses otomasyon çözümleri alanında 24 yıllık deneyimine sahip olan Asseco SEE, çağrı merkezi sektörüne katma değer sunmaya devam ediyor…

Asseco SEE, bu yıl 11.’si düzenlenen Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda kadrosu ile müşterilerinin yanında yer
alan, entegre iletişim merkezi paketi ile müşteri deneyimi yönetimi sunan LIVE çözümünü tanıttı. Farklı iletişim
kanalları (telefon, faks, SMS, e-posta, görüntülü konuşma, web chat, sosyal medya vb.) için destek, müşteri ile
kurulan tüm etkileşimler için tek bir havuz, iş akışları desteğiyle entegre CRM, müşteri ihtiyaçlarına uygun
özelleştirilebilir modüller gibi özellikleri içerisinde bulunduran LIVE, kurumlara tek bir platformda hem gelişmiş
müşteri deneyimi yönetimi hem de entegre iletişim merkezi fonksiyonları sunuyor. Çağrı merkezi alanındaki 24
yıllık deneyimi ile sadece Türkiye’de değil, Avrupa’da da önemli projeler gerçekleştiren Asseco SEE, her yıl
olduğu gibi, bu yıl da fuarın öne çıkan firmalarından biri oldu.

Çağrı merkezi sektörü yeni oyuncalar ile büyüme devam edecek…
2015 yılında çağrı merkezi sektörünün önceki senelerde yaşadığı büyüme eğiliminin, bu sene de devam ettiğini
belirten Asseco SEE Satış Müdürü Mutlu Akar, “Büyüme eğiliminin dünya standartları düzeyindeki istatistiklere
ulaşana kadar devam edeceğine inanıyoruz. 2015 yılı içerisinde önemli yabancı firmaların, ortaklık yapma ve satın almalarla Türkiye pazarına girdiklerine şahit olduk. Söz konusu yeni oyuncular, finansal güçleri ve sahip oldukları bilgi birikimi ve deneyim sayesinde kısa zaman içerisinde sektörümüze yeni bir ivme sağlayacaktır” dedi.

Tüm iletişim kanalları tek platformdan yönetilebiliyor…
2016 yılında çağrı merkezi altyapı teknolojileri bakımından sektörün çeşitlenmesine katkı sağlamaya devam edeceklerini ifade eden Akar, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Asseco SEE olarak, sistem entegratörü kimliğimiz ile hem geliştirdiğimizçözüm olarak sunulan LIVE Müşteri Deneyimi Yönetimi, otomatik dış arama modülü IVN®, özelleştirilebilen agent desktop uygulaması MagicDesktop® hem de Genesys, Interactive Intelligence,Sestek,Verint, Oracle, Nuance ve RMG Networks gibi pazarın lider firmalarının ürün ve çözümlerini müşterilerimizin kullanımına sunmaktayız. Geniş müşteri ve tedarikçi portföyümüz sayesinde sektördeki eğilimleri ve beklentileri  öngörebilmekteyiz . Müşterilerimizin taleplerini hızlıca cevaplayarak 2015 yılı içerisinde başlattığımız entegrasyon projelerinin, 2016 yılında da artarak devam edeceğine inanıyoruz.”

Gerçek zamanlı ve mobil iletişim en önemli eğilimler arasında…
Ses ve görüntü dâhil bütün iletişim tiplerinin Web Browser üzerinden gerçekleştirilmesine imkân sağlayan  Web RTC (Real Time Communications) platformu, çağrı merkezi sektöründe farklı iletişim modellerinin hızlıca yaygınlaşmasını sağlıyor. İnternet ve mobil platformları ile nesnelerin interneti (IoT) çözümleri için sınırsız olanaklar sunan Web RTC platformu, iletişimin ve doğal olarak çağrı merkezi sektörünün dinamiklerini kökünden  değiştiriyor. Asseco SEE, Web RTC konusunda uzman ve sertifikalı personeli ile Genesys ve Oracle firmalarının ürünlerinden oluşan geniş yelpazesiyle, müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamaya devam ediyor.

LIVE Çözümü ile çağrı merkezi sektöründe yeni nesil iletişim…
Çağrı merkezleri her geçen gün çözüm merkezlerine dönüşüyor ve gelişiyor. Dönüşümün ihtiyaçlara doğru uygun şekilde gerçekleşmesi, kişiselleştirilmiş ve konsolide çözümleri de beraberinde getiriyor. Asseco SEE tarafında geliştirilen LIVE Çözümü, entegre iletişim merkezi paketi ile müşteri deneyimi yönetimini farklı bir boyuta taşıyor. LIVE içerisinde bulunan tek bir çözüm içerisinde müşteri deneyimi yönetimi ve entegre iletişim  merkezi fonksiyonları, farklı iletişim kanalları için destek, müşteri ile kurulan tüm etkileşimler için tek bir  havuz oluşturulabiliyor. Yeni nesil iletişim merkezlerinde iş akışları desteğiyle entegre CRM, iş süreçleri, tahsilatlar, kampanyalar ve doğrudan satış modülleri, müşteri ihtiyaçlarına uygun özelleştirilebilir fonksiyonlar, kullanıcılara kullanımı kolay avantajlar sunuyor.

Tags: CağrıÇağrı merkezicagrı merkezlerımanset
Previous Post

Dünyanın Kişiselleştirilebilir ilk Tableti ZenPad ’in Yeni Modelleri Tanıtıldı…

Next Post

AMD Yeni Grafik Yazılımı Radeon Software Crimson Edition’ı Kullanıma Sundu

Next Post
AMD Yeni Grafik Yazılımı Radeon Software Crimson Edition’ı Kullanıma Sundu

AMD Yeni Grafik Yazılımı Radeon Software Crimson Edition’ı Kullanıma Sundu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG