Müşterilerine sunduğu üstün kaliteli hizmet ve sınırsız destek anlayışıyla çalışmalarını sürdüren AVEA Müşteri Hizmetleri, Çağrı Merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu ContactCenterWorld.com”un her yıl düzenlemekte olduğu“2011’in En İyi Performans Sıralamaları” listesinde rakiplerini geride bıraktı.
AVEA, EMEA Bölgesi’nin Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’yı kapsayan ülkeler arasında yapılan değerlendirmede, “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “En İyi Çağrı Merkezi” kategorilerinde ödüllere sahip oldu. AVEA Müşteri Hizmetleri olarak vizyonlarının; tüm kanallardan yüksek kaliteli, hızlı, proaktif ve değer oluşturan hizmet sunarak müşterilerine en iyi deneyimi oluşturmuş olduğunu belirten Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat; 05-08 Temmuz 2011 tarihinde İngiltere’nin Londra şehrinde yapılan “Contact Center World – 2011 Top Ranking Performans” organizasyonuna, bu yıl ilk defa katılmış olmalarına rağmen, en önemli iki kategoride EMEA Bölgesinin en iyi üç çağrı merkezinden biri olmanın memnuniyet verici olduğunu belirtti.
AVEA’nın dereceye girdiği “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “En İyi Çağrı Merkezi” kategorilerinde; müşteri memnuniyeti, müşteriye sunulan hizmet ve servisler, çalışan memnuniyeti, çağrı merkezinin performansı, teknolojik altyapı ve süreç yönetimi gibi çeşitli kriterlere göre değerlendirmeler yapıldı.
Son Yorumlar