• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

AssisTT Contact Center World 2011 Dünya Endüstri Şampiyonu Oldu

27 Eylül 2012
in CRM
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

AssisTT A.Ş., çağrı merkezi sektöründe dünyanın en prestijli organizasyonlarından biri olan “ContactCenterWorld 2011 Top Ranking Performers” yarışmasından “Dünya Endüstri Şampiyonu” ödülü ile döndü. 

Türkiye’nin en hızlı büyüyen çağrı merkezi AssisTT A.Ş., çağrı merkezi sektörünün  dünya çapındaki en büyük organizasyonu olan “ContactCenterWorld 2011 Top Ranking Performers” yarışmasında rakiplerini geride bırakarak “Dünya Endüstri Şampiyonu” oldu.

Destekleri ile güçlü takım ruhunu gözler önünde seren tüm çalışma arkadaşlarına teşekkür eden Adil Zembat; “ 4 yıl önce %100 Türk Telekom iştiraki olarak kurulan şirketimiz, bugün 6000’i aşkın çalışanı ve Türkiye’nin 9 şehrinde 11 ayrı lokasyonumuz ile, sadece ülkemizde değil, dünyada da başarılarını gözler önünde sermiştir. Bugün burada şirketim adına bu ödülü almaktan son derece gururluyum.” dedi.

AssisTT A.Ş. geçtiğimiz yıl da aynı organizasyonda ”Industry Award Champion” kategorisinde birincilik, YILMAZ “Best Customer Service Agent” kategorisinde ikincilik, “Best Outsourcing Partnership” kategorisinde üçüncülük ödüllerini almıştı.

ContactCenterWorld’un her yıl dünyanın en iyi çağrı merkezlerini belirlemek üzere gerçekleştirdiği yarışmada, ilk aşamada Asya, Pasifik, EMEA ve Amerika kıtalarının birincileri seçiliyor, ikinci aşamada ise tüm bu bölgelerin birincileri “Dünyanın En iyisi” olmak için yarışıyor.

Previous Post

Speechouse ve Procat, yeni çözümlerini Çağrı Merkezi Fuarı’nda tanıttı

Next Post

SAP Forum Ankara Bugünün Ve Geleceğin Teknolojilerini Kamu Ve Özel Sektörle Buluşturdu

Next Post

SAP Forum Ankara Bugünün Ve Geleceğin Teknolojilerini Kamu Ve Özel Sektörle Buluşturdu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG