• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Ana sponsorluğunu bir kez daha Teleperformance’ın üstlendiği Çağrı Merkezi Konferansı’nın 8.’si başlıyor!

16 Ekim 2012
in CRM
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

8. Çağrı Merkezi Konferansı, Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre
ve Sergi Sarayı’nda 18-19 Ekim tarihlerinde gerçekleştirilecek. Konferansın açılış konuşmasını Teleperformance Global Yönetim Grubu Başkan Yardımcısı Mark A. Pfeiffer Sr. yapacak.

Ana teması “Yeni Trendler” olarak belirlenen 8. Çağrı Merkezi Konferansı, bu yıl çağrı merkezi mimarisi ve dizaynı, müşteri hizmetlerinde sosyal medya kullanımı, hızlı değişen müşteri beklentilerine aynı hızla cevap verecek stratejiler, insan kaynakları, evden çalışma olgusu, e-ticaret kavramları ve teknolojik gelişmeler gibi önemli konuları gündeme taşıyacak. Etkinlik sonunda her yıl yenilenen trendler ve kategoriler doğrultusunda sektörün başarılı temsilcilerini belirlemek için görkemli bir ödül töreni düzenlenecek.

Açılış oturumu Teleperformance’tan
Konferansın açılış günü ilk konuşmayı yapmak için etkinliğin ana sponsorluğunu üstlenen dünyanın lider çağrı merkezi servis sağlayıcılarından Teleperformance’ın Global Yönetim Grubu Başkan Yardımcısı Mark A. Pfeiffer Sr. Türkiye’ye gelecek.

25 yılı aşan üst düzey operasyon yönetimi ve danışma deneyimine sahip olan Mark A. Pfeiffer Sr.’ın oturumu, konferans programında 18 Ekim Perşembe günü saat 09.45-10.45 arasında “E-Ticaretin Gelişimi: Çağrı Merkezleri için Daha Fazla Fırsat” başlığıyla yer alacak.

Konuşmanın içeriği, ağırlıklı olarak temel e-ticaret pazarı ve sektör istatistiklerinden işletmeler arası beklenti ve fırsatlara, müşteri dağılımı analizlerinden e-performance ve e-ticaret başarı faktörlerine kadar sektörün odak noktası olan birbiriyle bağlantılı birçok konu başlığından oluşacak.
Ovum’dan Peter Ryan ve Frost & Sullivan’dan Stephen Loynd’un da analist gözüyle değerlendirmelerini içeren oturumun öncelikli amacı, çağrı merkezlerine ve müşterilere e-ticaretin gerekleri hakkında bilgi birikimi ve pratik kazandırmak. Oturum, aynı zamanda, özellikle hizmet, satış ve destek gibi e-ticaret programlarını en üst düzey güvenlikle en iyi sonuçları verecek şekilde doğru planlayabilmek, uygulayabilmek ve yönetebilmek için gereken anlayışı geliştirmeyi amaçlıyor.

 

Previous Post

Tümüyle Yazılım Tabanlı Tek Ağ Çözümünü HP Sunuyor

Next Post

Sana güvensem de çevreye güvenmiyorum

Next Post

Sana güvensem de çevreye güvenmiyorum

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG