• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Contact Center World “2011 Top Ranking Performers” Yarışmasında Assistt’e Ödül Yağdı

27 Eylül 2012
in CRM
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Çağrı merkezi sektörünün dünyadaki en önemli organizasyonlarından biri olan Contact Center Worldtarafından düzenlenen ve sektörün en iyilerinin seçildiği“2011 Top Ranking Performers”yarışmasında,“Industry Award Champion”kategorisinde AssisTT Genel Müdürü Sayın Adil Zembatbirinci oldu. “Best Outsourcing Partnership”kategorisinde iseAssisTT ve Sağlık Bakanlığı, Merkezi Hastane Randevu Sistemi Projesi ile ikinciliğe layık görülerek gümüş madalyanın sahibi oldu.

Londra’da 8 Temmuz 2011 Cuma günü düzenlenen törenle dağıtılan ve AssisTT’in güçlü rakiplerini geride bırakarak, ikincilik ödülü aldığı “Best Outsourcing Partnership”kategorisinde katılımcı firmalar müşteri ilişkileri yönetimi, müşteriye sunulan hizmet ve servisler, gerçekleştirilen iş birliği ile elde edilen başarılar ve hedefler gibi kriterlere göre değerlendirildi.

AssisTT Genel Müdürü Adil Zembat alınan ödüllerle ilgili yaptığı açıklamada, “Çağrı merkezi sektörü açısından oldukça önemli olan Uluslararası bir organizasyonda elde etmiş olduğumuz başarılardan dolayı büyük mutluluk ve gurur duyuyoruz. Elde ettiğimiz bu başarıyı önümüzdeki dönemlerde de artırarak yeni hedeflerimizle her geçen gün çıtamızı biraz daha yükseltiyoruz.” dedi.

Previous Post

Vakıfbank, Çağrı Merkezleri Derneği”nden hizmet standart belgesi alan ilk banka oldu

Next Post

Santranç ustası Garry Kasparov ile SAP Forum 2011

Next Post

Santranç ustası Garry Kasparov ile SAP Forum 2011

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG