Çağrı merkezi sektörünün dünyadaki en önemli organizasyonlarından biri olan Contact Center Worldtarafından düzenlenen ve sektörün en iyilerinin seçildiği“2011 Top Ranking Performers”yarışmasında,“Industry Award Champion”kategorisinde AssisTT Genel Müdürü Sayın Adil Zembatbirinci oldu. “Best Outsourcing Partnership”kategorisinde iseAssisTT ve Sağlık Bakanlığı, Merkezi Hastane Randevu Sistemi Projesi ile ikinciliğe layık görülerek gümüş madalyanın sahibi oldu.
Londra’da 8 Temmuz 2011 Cuma günü düzenlenen törenle dağıtılan ve AssisTT’in güçlü rakiplerini geride bırakarak, ikincilik ödülü aldığı “Best Outsourcing Partnership”kategorisinde katılımcı firmalar müşteri ilişkileri yönetimi, müşteriye sunulan hizmet ve servisler, gerçekleştirilen iş birliği ile elde edilen başarılar ve hedefler gibi kriterlere göre değerlendirildi.
AssisTT Genel Müdürü Adil Zembat alınan ödüllerle ilgili yaptığı açıklamada, “Çağrı merkezi sektörü açısından oldukça önemli olan Uluslararası bir organizasyonda elde etmiş olduğumuz başarılardan dolayı büyük mutluluk ve gurur duyuyoruz. Elde ettiğimiz bu başarıyı önümüzdeki dönemlerde de artırarak yeni hedeflerimizle her geçen gün çıtamızı biraz daha yükseltiyoruz.” dedi.
Son Yorumlar