• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

AVEA’nın Müşteri Hizmet Kalitesi, Ödüllerle Tescillendi

04 Ekim 2012
in Telekomünikasyon & Mobil
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Müşterilerine sunduğu üstün kaliteli hizmet ve sınırsız destek anlayışıyla çalışmalarını sürdüren AVEA Müşteri Hizmetleri, Çağrı Merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu ContactCenterWorld.com”un her yıl düzenlemekte olduğu“2011’in En İyi Performans Sıralamaları” listesinde rakiplerini geride bıraktı. 

AVEA, EMEA Bölgesi’nin Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’yı kapsayan ülkeler arasında yapılan değerlendirmede, “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “En İyi Çağrı Merkezi” kategorilerinde ödüllere sahip oldu. AVEA Müşteri Hizmetleri olarak vizyonlarının; tüm kanallardan yüksek kaliteli, hızlı, proaktif ve değer oluşturan hizmet sunarak müşterilerine en iyi deneyimi oluşturmuş olduğunu belirten Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat;  05-08 Temmuz 2011 tarihinde İngiltere’nin Londra şehrinde yapılan “Contact Center World – 2011 Top Ranking Performans” organizasyonuna, bu yıl ilk defa katılmış olmalarına rağmen, en önemli iki kategoride EMEA Bölgesinin en iyi üç çağrı merkezinden biri olmanın memnuniyet verici olduğunu belirtti.

AVEA’nın dereceye girdiği “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “En İyi Çağrı Merkezi” kategorilerinde; müşteri memnuniyeti, müşteriye sunulan hizmet ve servisler, çalışan memnuniyeti, çağrı merkezinin performansı, teknolojik altyapı ve süreç yönetimi gibi çeşitli kriterlere göre değerlendirmeler yapıldı.

Previous Post

GSM 20. yılını kutluyor

Next Post

Akıllı telefonların satışı yükseliyor

Next Post

Akıllı telefonların satışı yükseliyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG