• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

“Yılın Saha Satış Otomasyon Projesi…”

03 Ekim 2012
in Yazılım
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Dünyada 30 ülkeye mobil operatörler için yazılım çözümleri sunan Defne, İspanya’nın Barcelona kentinde 14-17 Şubat tarihleri arasında gerçekleşen Mobile World Congress’te (GSMA) 200’e yakın iş görüşmesi yaparak Afrika ve Asya Pasifik ülkelerinin kapılarını araladı. 1996 yılında 4 mühendis arkadaş tarafından kurulan ve 2000 yılından itibaren de telekomünikasyon alanında yazılım geliştiren Defne, yurt içinde de mobil telefon operatörlerine hizmet veriyor. Tüm dünyada mobil operatörler tarafından tercih edilen bir çözüm sağlayıcı haline gelmeyi hedeflediklerini belirten Defne Bilgi İşlem Satış ve Pazarlama Direktörü Ekrem Duygu, 2011 yılında yurt dışı ağırlıklı olmak üzere yüzde 50 gelir artışı hedeflediklerini söyledi. 5 yıldır GSMA’e katıldıklarını anlatan Duygu, stand ziyaretlerinin büyük oranda işe dönüştüğüne dikkat çekerek, Sri Lanka, Tacikistan, Pakistan, Hindistan, Bangladeş gibi ülkelerle iş bağlantıları gerçekleştirdiklerini kaydetti. Duygu, “Böylece Orta Doğu ve Türk Cumhuriyetlerine yönelik pazarı Afrika ile Asya-Pasifik bölgesine genişlettik. GSMA’da 200’e yakın görüşme yaptık ve bunların yüzde 30’u ile anlaşma yapmayı planlıyoruz. Zaten GSMA Mobile World Congress’e katılmamızdaki amaç da, yurt dışı operatör ve servis sağlayıcıları arasında Defne adının bilinirliğini arttırmak ve katma değerli servisler alanında, tercih edilir konumuna gelmek” diye konuştu.

AB destekli 7 proje Sağlık, finans, nükleer santral gibi sanayi kuruluşları için acil çağrı ve alarm sistemleri gibi yazılımlar yaptıklarını dile getiren Duygu şunları kaydetti: “26 teknik personelimiz İTÜ Teknokent’te 7 yeni proje için çalışıyor. Avrupa Birliği fonları tarafından mali destek verilen projelerden 5’i tamamlandı ve TÜBİTAK tarafından onaylandı. Diğer 2 proje de yakın bir zamanda tamamlanacak. Ayrıca Türkiye’de Avea’nın bir projesinin yazılımlarını biz gerçekleştirdik. Ulaştırma Bakanlığı’na bağlı Bilgi Teknolojileri Kurumu’nun bazı sistemlerinin programları bize ait. Turkcell ve Vodafone gibi şirketler için de alt yüklenici olarak projeler gerçekleştirdik” dedi.

Defne standına gelenlerin sesi değişti.

Fuarda, Defne’nin mobil operatörler için ödemeli arama servisi Collect Call, abonelerin sesli ve görüntülü aramalarının sponsorluğunun reklam verenler tarafından üstlenilmesini sağlayan Sponsored Call ve kurumsal alana yönelik çözümleri tanıtıldı. Ayrıca fuar boyunca katılımcılara sürpriz anlar yaşatan Defne, Voice Changer demo uygulaması ile, konukların seslerini gerçek zamanlı değiştirerek, isteyenlerin Barcelona’dan sevdiklerini arayıp şaka yapabilmelerini de sağladı ve bu servis fuarda oldukça ilgi çekti.

Previous Post

“Yılın Saha Satış Otomasyon Projesi…”

Next Post

İşletmelerin %61’inin yaşadığı ortak tehlike; kötü amaçlı yazılımlar

Next Post

İşletmelerin %61’inin yaşadığı ortak tehlike; kötü amaçlı yazılımlar

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG