• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

YANDEX METRICA İLE DİJİTAL ANALİTİK KONFERANSINDA “E-TİCARET” KONUŞULDU

28 Eylül 2017
in Telekomünikasyon & Mobil
YANDEX METRICA İLE DİJİTAL ANALİTİK KONFERANSINDA “E-TİCARET” KONUŞULDU
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

E-ticarette başarıya ulaşmada veri analizinin rolü

Yandex’in İstanbul’da düzenlediği dijital analitik konferansı, e-ticaret konusu üzerine yapıldı. E-ticarette başarıya giden yolda veri analizinin önemine odaklanan etkinlikte sunum yapan Yandex Metrica’nın ürün yöneticileri ve analistleri, yaşanmış başarı hikâyelerinden örnekler paylaştılar. 
Yandex dijital çağda veri analizinin önemini gündeme getiren etkinlikler yapmaya devam ediyor. Yandex’in dijital analitik alanında İstanbul’da gerçekleştirdiği ikinci etkinlik, e-ticaret üzerine yapıldı. Kolektif House Levent’te “Yandex Metrica ile Veriye Dayalı E-ticaret Eğitimi” başlığı ile düzenlenen etkinlikte sektörün önde gelen firmalarından temsilciler bir araya geldi.
rsm6
Yandex Metrica Ürün Sorumlusu Barış Mert Gezer’in yanı sıra Yandex’in Rusya’daki merkezinden ürün yöneticileri ve analistler de etkinliğe katılarak dijital analitik teknolojilerinin e-ticarette başarıya ulaşmaya olan etkisini yaşanmış başarı hikâyelerinden örneklerle anlattılar.
Yandex’in web ve mobil analiz aracı Metrica’yı kullanan profesyoneller de kendi deneyimlerini katılımcılarla paylaştı. Etkinliğe katılan firmalardan Doğuş Otomotiv’in Pazarlama ve İş Geliştirme Müdürü Serkan Uzunay, yeni hizmete aldıkları online araç satışı sitesinde Yandex Metrica’nın sağladığı olanaklarla yaptıkları iyileştirmeler sonucunda satışlarını nasıl artırdıklarını aktardı.
Yandex Metrica eğitiminde uzmanlar ileri düzey sunumlar paylaştı. “UX tasarımı ve analizin hedefe ulaşmadaki rolü”, “cross-device ve cross-channel dünyası”, “AppMetrica ile kapsamlı uygulama analizi”, “Yandex Metrica ve ‘machine learning’ kullanarak satışları artırmak” katılımcılara yapılan sunumlarda ele alınan konu başlıkları arasında yer aldı.
#yandex, #metrica, #dijital, #manşet, #guncel
Tags: DijitalGüncelmansetmetricayandex
Previous Post

KOOP fintech platformunun ilk ayağı İstanbul’da açıldı

Next Post

Dünyanın takip ettiği önemli konuşmacılar Bilişim Zirvesi’ne geliyor!

Next Post
Dünyanın takip ettiği önemli konuşmacılar  Bilişim Zirvesi’ne geliyor!

Dünyanın takip ettiği önemli konuşmacılar Bilişim Zirvesi’ne geliyor!

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG