• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

UXservices, Sektörün Buluşma Noktası Oldu!..

26 Mayıs 2015
in Etkinlik
UXservices, Sektörün Buluşma Noktası Oldu!..
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

uxservicesKullanıcı deneyimi ve kullanılabilirlik alanında kurumların iş ve teknoloji hedeflerini geleceğe taşıyan UXservices, UXistanbul etkinliğinde; Google, Microsoft, booking.com, Goldman Sachs, UXPA gibi dünyanın önde gelen kurumlarından uzman konuşmacıları ağırladı…

UXistanbul’da, kullanıcı deneyimleri alanında şirketleri geleceğe taşıyacak çözümler aktarıldı. Firmaları ve sektör profesyonellerini değişen dünyaya adapte edecek sunum ve taktiklerin aktarıldığı etkinlikte, kullanılabilir ekran tasarımlarının nasıl yapıldığı ve en iyi kullanıcı deneyiminin nasıl yaşatılabileceğine dikkat çekildi. “Global UX and Usability Best Practices and Techniques” temasıyla gerçekleşen etkinliğe; iş analistleri, UX ve Usability uzmanları, tasarımcılar, pazarlama uzmanları gibi farklı iş kollarından profesyoneller katıldı.

İhtiyaca Yönelik, Etkili UX Çözümleri…

Sunumlarda iyi kullanıcı deneyimleri, buna yönelik oluşturulan arayüzlerin ihtiyaçlara birebir yanıt vermesi yani; kolay, hızlı ve rahat bir kullanım sunması kadar, arayüzün yarattığı hissiyatın ve imajın, sosyal ve kültürel olarak da çekici olması gerektiğine değinildi. Kullanılabilirlik açısından tutarlı bir işlevselliğin kullanıcıların hayat kalitesini olumlu yönde etkilediğinden, kullanıcı deneyimlerinin sadece dijital değil, fiziksel ürünlerin ve telefon bankacılığı gibi servis sistemlerini de kapsadığına dikkat çekildi.

Ayrıca kullanıcı deneyiminin, özellikle dijital alanda ürün veya hizmet sağlayan firmalar için karlılığı ve geri dönüşüm oranlarını artırıcı bir unsur olmasının bu alanda yapılan yatırımların devamlığını tetiklediği aktarıldı.

 

Tags: sektörUXistanbulUXservices
Previous Post

Smart Yaşam İle Hayatınızı Kolaylaştırın

Next Post

IT Sektörü Sanatla Buluşuyor!..

Next Post
IT Sektörü Sanatla Buluşuyor!..

IT Sektörü Sanatla Buluşuyor!..

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG