• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Twitter”ın Hiç Bilinmeyen İstatistikleri

03 Ekim 2012
in Sektörel Teknolojiler
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Sosyal medyada markalar hakkında yazılan içeriklere hızlı ve eksiksiz ulaşılmasını sağlayan Monitera, Türkiye’de giderek kullanım oranı artan Twitter’ı ve kullanıcılarını inceleyerek sektöre ışık tuttu. 

Üç aylık bir çalışma ve 150 milyonun üzerinde tweet’in incelenmesi ile ortaya çıkarılan araştırma bugüne kadar Türkiye’de hiç yayınlanmamış Twitter bilgilerini ortaya koydu.

Rakamlarla Türkiye’de Twitter;

  • Türkiye’de 7.2 milyon tekil Twitter üyesi bulunuyor,
  • Üyelerin 5.3 milyonu aktif olarak Twitter kullanıyor,
  • Günde 1.7 milyon Türkçe tweet atılıyor,
  • Türkiye’deki Twitter kullanıcıları saniyede 20 tweet atıyor,
  • Kullanıcılar en çok 21:00 – 22:00 saatleri arasında tweet atıyor,
  • En fazla Tweet Cuma günü atılıyor,
  • Türkiye’deki Twitter kullanıcılarının yüzde 53′ü erkek, yüzde 47′si ise kadın,
  • Türkiye’deki ortalama takipçi sayısı 151,
  • Tweetlerin yüzde 58′i İstanbul’dan atılıyor,
  • En fazla tweet atılan iller listesinde yüzde 13 ile Ankara ikinci, yüzde 11 ile İzmir ise üçüncü sırada,
  • Türkiye’deki Twitter kullanıcılarının yüzde 59′u mobil cihazları, yüzde 41′i ise internet sitesini kullanıyor,
  • En fazla, kullanılan platformların başında yüzde 45′lik oranla BlackBerry geliyor. Yüzde 27 oranla iPhone ikinci, yüzde 14 oranla Android üçüncü sırada yer alıyor.
  • Mesai saatleri içerisinde yüzde 52 oranla Blackberry kullanıcıları en fazla tweet atıyor.
Previous Post

Blackberry”den türk uygulamacılarına 3 milyon dolar…

Next Post

Danimarka’nın Lider Triple Play Servis Sağlayıcısı Waoo, Airties’ı Seçti

Next Post

Danimarka’nın Lider Triple Play Servis Sağlayıcısı Waoo, Airties’ı Seçti

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG