• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Türkiye’nin “Maceracı” markası Casper

20 Mart 2013
in Donanım
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Mediacat tarafından gerçekleştirilen bağımsız araştırma sonucu, Türkiye’nin yerli teknoloji markası Casper, kamuoyundaki kelime algısıyla “Maceracı” seçildi. Dünya teknolojisini aynı anda ülkemiz pazarıyla buluşturan Casper, renk ve tarz senteziyle, dinamikliğiyle hafızalara maceracı ruhunu kazıdı.

Türkiye’nin 21 kategoride en sevilen 21 markasına en çok hangi kelimelerin yakıştığını belirlemek amacıyla yapılan “Markaların Kelime Karşılığı” araştırmasında, teknoloji tutkunları Casper markasını “Maceracı” ilan etti. Casper; geleneksel dizüstü, yeni jenerasyon ince dizüstü, ultrabook, masaüstü ve hepsi bir arada bilgisayarlar, tabletler gibi farklı ürün serileriyle teknolojinin enerjik duygusunu tüketicisine ulaştırıyor.

Araştırmada çıkan sonuca göre; Casper’ın en güçlü sıfatı “Maceracı” olurken, dişi ve heyecan verici sıfatları da tüketicilerin aklında yer alıyor. Casper,  incelik tutkusuyla, elektronik mağazalardan çıkıp tüketici nezdinde “maceracı” ve “heyecan verici” bir markaya dönüşüyor. Uzmanlar tarafından yorumlanan araştırmada Casper’a yakıştırılan “dişilik” sıfatı ise; inceliğin estetikle bağdaştırılması ve bu bileşimin de “kadın”ı çağrıştırmasından doğuyor.

Teknoloji alanında yakaladıkları başarıyı, marka ismiyle de kanıtladıklarını belirten Casper Pazarlama Direktörü Feray Karaman; “Lovemarks araştırmasında masaüstü ve dizüstü bilgisayarlarda en sevilen marka çıkmamızın ardından, Casper’ın kelime karşılığının “Maceracı” olarak saptanması bizi sevindirdi. Bu sıfatı, teknolojide yenilikçi oluşumuz, ürün gamında çok çeşitli renk ve tasarımları ulaşılabilir fiyatlarla sunmamız ve marka iletişimimizde tüketiciye yakın bir duruş sergilememiz sayesinde kazandığımıza inanıyor, kullanıcılarımıza sonsuz teşekkür ediyoruz. 2013 yılında da ürün gamımıza yeni katılacak inovatif dokunmatik ürünlerle, “Maceracı” ruhumuz sürecek.” sözleriyle, yeni çıkacak ürünlerin müjdesini verdi.

Tags: depolamakurumsal
Previous Post

IFS 8’in ilk müşterisi ‘Durmazlar Makine’

Next Post

Bir Türk 11 Saniye’de 2. oldu

Next Post

Bir Türk 11 Saniye'de 2. oldu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG