• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Türkiye’nin İşletmeleri Vodafone İle Yarına Hazır

11 Temmuz 2014
in Kurumsal Uygulamalar
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

voda1Vodafone Türkiye, değişen iş dünyasında işletmeleri yarına hazırlamak için işletmelerin dijitalleşme endeksini çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek üzere yepyeni bir platform geliştirdi.

Vodafone İş Ortağım tarafından Accenture işbirliği ile geliştirilen “www.yarinahazirim.com” sitesi, yarına bugünden hazırlanmak isteyen işletmelerin, kısa ve kolaylıkla doldurulan bir soru formuyla durum ve ihtiyaç analizi yapmalarını sağlıyor.

Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik etmeyi hedefleyen Vodafone, bu amaçla yaptığı teknoloji yatırımlarına bir yenisini daha ekliyor. Vodafone İş Ortağım programı kapsamında Türkiye’de işletmelerin dijital haritasını çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek üzere geliştirilen www.yarinahazirim.com platformu, işletmelerin değişen iş dünyasında yarına ne kadar hazır olduklarını ve hazır olmak için neye ihtiyaç duyduklarını anlamalarını sağlıyor. Vodafone Türkiye, www.yarinahazirim.com sitesindeki uygulamayı kullanarak dijitalleşme endeksini ve ihtiyaçlarını belirleyen işletmelerin verimliliklerini artıracak doğru çözümleri sunuyor.

Her işletmeye özel analiz

Vodafone Türkiye’nin yeni platformuyla geleceğin teknolojilerine hazırlanmak isteyen işletmeler, kısa ve kolaylıkla doldurulan, her işletmenin profiline ve ihtiyacına göre kişiselleşen soru formuyla, dijital durum ve ihtiyaç analizi yapabiliyorlar. Vodafone’un geliştirdiği Dijitalleşme Endeksi, işletmeyi daha yakından tanımayı amaçlayan sorularla başlıyor. İşletmenin belirlenen profiline göre verimliliğini artıracak çözümler ve karşılanmamış ihtiyaçlar tespit ediliyor. Bu aşamadaki sorulara verilen yanıtlara göre, 100 üzerinden işletmenin Dijitalleşme Endeksi hesaplanıyor. Dijital Endeksi’ni yükseltmek isteyen işletmelere, Vodafone tarafından bu durumun sebepleri belirlenerek, endeksi artırmak için kullanılabilecek teknoloji çözümleri ile ilgili bilgi sağlanıyor. Tamamen ücretsiz olan bu uygulama sayesinde, işletmeler verimliliklerini artıracak Vodafone İş Ortağım çözümlerine en hızlı ve kolay şekilde ulaşabiliyor.

Gökhan Öğüt: “İşletmeler için dijital dönüşüm hareketini başlatıyoruz”

Yeni platform hakkında bilgi veren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Gökhan Öğüt, iş dünyasının çok hızlı bir şekilde değiştiğini ve işletmelerin de bu değişime ayak uydurarak, yarına hazır olmaları gerektiğini belirtti. Gökhan Öğüt, şunları söyledi: “Vodafone Türkiye olarak, işletmeleri bilgi teknolojileriyle destekleyerek dijital dönüşümlerini sağlayan lider marka olmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda, pazarda ilk ve tek olan teknoloji çözümleri sunuyoruz. Türkiye ekonomisinin can damarını oluşturan KOBİ’ler, geçmişte sadece yakın çevrelerindeki işletmelerle rekabet ederken, bugün diğer kıtalardaki değişiklikleri takip etmek durumundalar. KOBİ’lerin işlerini büyütmesi ve başarılarını sürdürmesinin yolu bu değişime uyum sağlayabilmeleri ile doğru orantılı.  Buradan hareketle, ülkemizde faaliyet gösteren işletmeleri yarına hazırlamak için gerekli dijital dönüşüm hareketini başlatıyoruz. Vodafone İş Ortağım çatısı altında oluşturduğumuz www.yarinahazirim.com platformu, KOBİ’lerin dijital skorlarını hesaplayarak, işletmelerin dijital alanda ihtiyaçlarını belirliyor ve bu ihtiyaçlara yönelik verimliliklerini artıracak çözümler sunuyor.”

Üçlü ana ihtiyaç grupları yaklaşımı

Vodafone Türkiye’nin Vodafone İş Ortağım kapsamında işletmelerin farklı ihtiyaçlarına yönelik olarak geliştirdiği ve verimlilik voda2artıran çözümleri ise üç başlıkta toplanıyor:

•     Ekip Yönetimi Çözümleri sayesinde, işlerin uzaktan yürütülmesi, anlık takip edilmesi, saha araçlarının ve elemanlarının verimliliklerinin kontrol edilmesi mümkün oluyor. İşletmeler bu çözümlerle % 50’ye varan oranda verimlilik sağlayabiliyor.

•Operasyonel Yönetim Çözümleri sayesinde, sahada yürüyen işlerin daha hızlı takip edilmesi, ürün portföyü yönetimi ve sipariş takibi yetenekleri sunuluyor.

•Müşteri Bağlılığı Çözümleri ile hedeflenen yeni müşteri kitlelerine özel kampanyaların tanıtımı yapılabiliyor ve yeni müşteri kazanımı ile satış artışını destekleyen çözümler geliştirilebiliyor. İşletmeler müşteri bilgilerine kolay erişim ve toplu mesaj gönderimi sayesinde, %35’e varan oranda daha fazla müşteri adayına erişebiliyor. Böylece, satışlarını %28’e varan oranlarda artırabiliyor.

•Vodafone, hızlı tüketim sektöründe yaptığı SIM kartlı takip projesiyle %25’e varan oranda verimlilik sağladı.

•Vodafone, lojistik sektöründe SIM kartlı araçlar projesi ile müşterilerine %20’ye varan operasyonel verimlilik sağladı.

Vodafone Grup, 5 kıtada 44 ülkede 20 yıllık bilgi birikimi ve tecrübesiyle, bulunduğu tüm ülkelerde işletmelerin dijital dönüşümüne öncülük ederek onların verimliliklerini artırmayı ve yarına hazırlamayı hedefliyor. Bu kapsamda Türkiye’de işletmelerin dijital dönüşüm hareketini gerçekleştirmek amacıyla Türkiye’de geliştirilen Dijitalleşme Endeksi kullanmaya başladı. Türkiye’nin öncü olduğu Dijitalleşme Endeksi sırasıyla tüm Vodafone ülkelerinde adım adım uygulanacak.

Dünyanın öncü makineler arası iletişim şirketlerinden biri olan ve bu alanda 20 yıllık global tecrübesi bulunan Vodafone’un dünya çapında 44 ülkede, makinelerarası İletişimde kullanılan SIM kartı bulunuyor. Machina Research’ün verilerine göre, Vodafone Grubu, makinelerarası iletişimde günümüzde dünya lideridir. M2M çözümleri konusunda öncü uygulamalara imza atan Vodafone, tüm dünyada 14.9 milyon kurumsal müşterisine M2M hizmeti sunuyor.

Tags: bilişimdonanım
Previous Post

İletişim, Anlık Mesajlaşma Uygulamaları İle Şekillenecek

Next Post

HTC’ye “Tasarımda Mükemmeliyet” Alanında İki Küresel Ödül  

Next Post

HTC’ye “Tasarımda Mükemmeliyet” Alanında İki Küresel Ödül  

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG