• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

TÜRKİYE’DEKİ MİKRO KOBİ’LERİN YARISININ WEB SİTESİ YOK

07 Ekim 2015
in Güvenlik
TÜRKİYE’DEKİ MİKRO KOBİ’LERİN YARISININ WEB SİTESİ YOK
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

05 Ekim 2015 – Dünyanın en büyük küçük işletme odaklı teknoloji sağlayıcısı GoDaddy’nin yaptırdığı araştırmanın sonuçlarına göre Türkiye’deki mikro KOBİ’lerin yüzde 47’sinin halen web sitesi yok. İnternette görünmez durumda olan binlerce mikro KOBİ’nin web sitesi sahibi olmamasının nedeni ise buna zaman ayrılamamaları ya da bir web sitesini gereklilik görmemeleri… Araştırmaya katılan mikro KOBİ’lerin yüzde 27’si bir web sitesi oluşturmaya zamanları olmadığını söylerken, yüzde 22’si işletmelerinin bir web sitesini gerektirecek büyüklükte olmadığına inanıyor. Diğer yandan, katılımcıların yüzde 25’i ise web sitesinin işletmelerine bir katkısı olmayacağını düşünüyor.

 

GoDaddy EMEA Bölge Başkan Yardımcısı Stefano Maruzzi, anketin sonuçlarını şöyle değerlendiriyor, “Herkesin online olduğunu varsayıyoruz ancak anket sonuçlarımız bunun doğru olmadığını gösteriyor. Örneğin, anketimize katılan mikro KOBİ’lerin yüzde 20’si bir web sitesi oluşturmak yerine Facebook sayfalarını kullanmayı tercih ediyor. Bununla birlikte, Türkiye’deki mikro KOBİ’lerin online olmazlarsa rekabet açısından dezavantajlı bir konumda olacaklarına inandıklarını görüyoruz ve ankete katılanların yüzde 70’i önümüzdeki iki yılda bir web sitesi oluşturacaklarını belirtiyor.”

 

GoDaddy’nin RedShift Research’e yaptırdığı araştırma kapsamında Haziran-Temmuz 2015’te 4.009 adet işletme (en az 1, en fazla 5 çalışana sahip) ankete katıldı. Türkiye’yle ilgili sonuçlar 502 işletmenin yanıtları doğrultusunda derlendi.

Tags: İ MİKRO KOBİ’LERTÜRKİYE’DEKİ MİKRO KOBİ’LERİN YARISININ WEB SİTESİ YOK
Previous Post

Kullanıcıların 3’te 1’i İnternet Üstünden Gerçekleştirdikleri Ödemelerini Korumak için Hiçbir Şey Yapmıyor

Next Post

Steve Blank Startup İstanbul’dan seslendi: Bürokrasiyi ortadan kaldırın

Next Post
Steve Blank Startup İstanbul’dan seslendi: Bürokrasiyi ortadan kaldırın

Steve Blank Startup İstanbul’dan seslendi: Bürokrasiyi ortadan kaldırın

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG