• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Türkiye’de Sayısı Milyonları Bulan Espor Oyuncularına Procat Desteği

21 Eylül 2022
in Sektörel Teknolojiler
Türkiye’de Sayısı Milyonları Bulan Espor Oyuncularına Procat Desteği
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Her gün gelişen oyun dünyası ve gençlerin yoğun ilgisiyle birlikte, Espor sektöründe müşteri hizmetlerini iyileştirme amaçlı yatırımlar da ağırlık kazanıyor. Dünyada 3,4 milyar, Türkiye’de ise sayısı milyonları bulan ve giderek artan Espor takipçileriyle daha etkin iletişim kurmayı hedefleyen Türkiye Espor Federasyonu (TESFED), iletişim (çağrı) merkezi hizmetini daha üst seviyeye taşımak üzere Procat ile iş birliği yaptı…

Pandemi döneminde şahlanan dijital oyun ve Espor endüstrisi büyüme trendini koruyor. Türkiye’de de özellikle son 5 yılda büyük bir mesafe kat eden Espor pazarı, 1,2 milyar dolara yükseldi. Gençlerin Espor’a gösterdiği ilgi büyürken, Türkiye’de Espor’un gelişimi için faaliyet gösteren TESFED’e düşen çağrı sayısı da artıyor. Espor takipçileriyle iletişim süreçlerini hızlandırmayı, daha kolay ve verimli hale getirmeyi hedefleyen TESFED, çağrı merkezi sektörünün önemli oyuncularından Procat ile iş birliği yapmak üzere imza attı. Yapılan anlaşma çerçevesinde federasyona ilk etapta iletişim merkezi hizmeti (Business Process Outsourcing) sunacak olan Procat, proje için oluşturduğu ekibiyle, Discord kanalında oyuncuların sorularına çok daha hızlı bir şekilde yanıt bulabilmelerini sağlayacak. Procat, iş birliğinin ikinci aşamasında ise TESFED için, operasyon merkezine gelen aramaları analiz ederek, servis seviyesini ve memnuniyet oranını önemli ölçüde artıran teknolojilerin de entegre edilmesi planlanıyor.

Hızla büyüyen oyun sektörünün ilerleyen dönemlerde daha fazla çok kanallı iletişim merkezlerine, robotik proses otomasyonuna, dijital çözümlere ve konuşma teknolojilerine ihtiyaç duyacağını belirten Procat CCO’su Eniz Akdağ, “DNA’sında teknoloji olan şirketimiz operasyonlarını teknoloji temelli inşa etmekte ve desteklemektedir. Yapay zekâ ve çeşitli otomasyonların hayatımıza sürekli artan bir hızda girdiğine şahit oluyoruz. Procat olarak, iletişim merkezi hizmeti verdiğimiz iş ortaklarımızı çok iyi analiz edip, ihtiyaçlarını tespit ettikten sonra hem müşterimizin hem de onların müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak teknoloji çözümlerimizi ‘terzi usulü’ bir modelleme ile hayata geçiriyoruz. Bugün Türkiye’de dijital oyuncuların sayısı milyonları buluyor ve her yaştan insanın katıldığı turnuvalardaki heyecan ve milyarlarca dolarlık ödüller nedeniyle bu sektör katlanarak büyüyor. Dolayısıyla oyun sektörünün müşteri hizmetlerinde klasik bir destekten ziyade, oyuncu dilini anlayan profesyonel bir ekibe  ihtiyacı var. Gerçekleştirdiğimiz bu iş birliğimiz sayesinde TESFED için eşsiz oyuncu destek deneyimi yaşatmayı; hem iş ortağımızın hem de oyuncuların memnuniyetini artırmayı hedefliyoruz” diyerek iş birliğinin önemine vurgu yaptı.

Tags: Çağrı Merkezi HizmetiEsporOyun DünyasıProcatTESFED
Previous Post

Sun Tekstil’den Dijitalleşmeye Son 5 Yılda 10 Milyon Dolar Yatırım

Next Post

DataFlowX, Tech Data İle Dünyaya Açılacak

Next Post
DataFlowX, Tech Data İle Dünyaya Açılacak

DataFlowX, Tech Data İle Dünyaya Açılacak

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG