• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Türkiye’de 55, Dünyada 750 Milyondan Fazla Tüketiciye Hitap Edecek

26 Temmuz 2023
in Dijital Dönüşüm
Türkiye’de 55, Dünyada 750 Milyondan Fazla Tüketiciye Hitap Edecek
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Kendi Teknolojisiyle Öne Çıkıyor…

Pazarlama piyasasında küresel ölçekte faaliyet gösteren Reliz, mobil uygulamalar için müşteri kazanımı ve yeniden hedefleme yeteneklerini artırmak adına kendi makine öğrenimi çözümünü geliştirdi…

META, Google, Twitter, TikTok ve Snapchat gibi reklam kanallarının sertifikalı partneri olan ve İstanbul’da ofisi ve 70’ten fazla çalışanı bulunan Reliz, mobil uygulamalar için sunduğu full-stack performans pazarlama çözümlerini güçlendirme yolundaki son adımını atarak, müşterileri için küresel bir dijital partnere dönüşme yolculuğunu tamamladı.

Reliz Türkiye Direktörü – Ozan Tekin

Reliz, mobil uygulamalar için müşteri kazanımı ve yeniden hedefleme yeteneklerini artırmak adına kendi makine öğrenimi çözümünü geliştirdi. Reliz CEO’su Mikhail Kapranov, şirketin yolculuğundaki bu yeni gelişmeyi şu sözlerle ifade etti: “Kendi app (uygulama) içi envanterimiz ve algoritmarlarımızla, müşterilerimizin mobil uygulamalarının bütün potansiyelini keşfetmelerini sağlayacağız. Yıllara dayalı tecrübemizle yarattığımız komple fonksiyonel bu platformu kullanan ve kullanacak olan müşterilerimizin tek yapması gereken, kampanyalarının ticari hedeflerini belirlemek olacak.”

Reliz Global Operasyon Direktörü Sergey Mun da programatik platformunun ilk sonuçlarından son derece memnun olduklarını aktarırken şunları söyledi: “Son performans analizlerimize göre algoritmalarımız sayesinde, öğrenme sürecini tamamladıktan sonra diğer in-app reklam platformlarına kıyasla yüzde 20 daha düşük CPA (işlem başına maliyet) maliyeti ve yüzde 10 daha yüksek gelir performansı (ROAS) yakaladık. Bu sonuçlar, müşterilerimizin performansımızdan memnuniyetleri sonucunda bu alana daha fazla bütçe ayırmalarını sağladı.”

Reliz reklam platformu, Türkiye’deki 55 milyon mobil kullanıcının yanı sıra tüm dünyada 750 milyondan fazla tüketiciye hitap edecek diyen Türkiye Direktörü Ozan Tekin, “Finans, e-ticaret, yemek teslimatı gibi dikeylerde Türk firmalarıyla yarattığımız başarı hikayelerinin sayısını artırma konusunda kendi teknolojimizi kullanıyor olmak bize güç katacak. Reliz’in yerel pazardaki ayak izi, önümüzdeki dönemde gerçekleştireceğimiz yeni işbirlikleriyle daha da büyüyecektir” dedi.

Reliz, kendi dijital reklam platformunun yanı sıra medya satın alımı ve hesap yönetimi, kreatif tasarımı, dijital dünyaya yeni giren firmalara mobil odaklı profesyonel danışmanlık gibi hizmetlerle de profesyonel yelpazesini genişletmeye devam ediyor.

Tags: DijitalleşmeonlineOzan TekinreklamRelizSergey Mun
Previous Post

“Doğru CRM Seçimi Beraberinde Başarıyı Getirir!”

Next Post

Teknopark İstanbul IDEF’23’de Yeni Anlaşmalara İmza Attı

Next Post
Teknopark İstanbul IDEF’23’de Yeni Anlaşmalara İmza Attı

Teknopark İstanbul IDEF’23’de Yeni Anlaşmalara İmza Attı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG