• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Turkcell Global Bilgi Yurt Dışından Yine Birincilikle Döndü

08 Temmuz 2013
in Kariyer
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

 Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld.com”un Viyana’da gerçekleştirdiği EMEA ( Avrupa- Orta Doğu ve Afrika) bölge finallerinde “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kategorisinde birinci oldu.

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com’un düzenlediği yarışmadan birincilikle ayrılarak, yurt dışında elde ettiği ödüllere bir yenisini daha ekledi. Viyana’da gerçekleşen ve dünyanın önde gelen çağrı merkezi firmalarının yarıştığı bu önemli organizasyonda Turkcell Global Bilgi, Ukrayna’nın en büyük üç GSM firması arasında yer alan Life:) şirketi ile gerçekleştirdiği iş birliği dolayısıyla “En iyi dış kaynak iş ortaklığı” kategorisinde birinci oldu.

LİFE:)’ı müşteri memnuniyetinde birinci sıraya taşıdı

Turkcell Global Bilgi “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kategorisindeki birinciliğini, dört sene içerisinde Life:)’ın çalışan memnuniyetini artırması, bu memnuniyetle birlikte müşteriye verilen hizmet kalitesini yükseltmesi ve firmanın kendi sektörü içerisinde en yüksek müşteri memnuniyetini yakalaması sebebiyle elde etti.

Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan konuyla ilgili yaptığı açıklamada; Kurulduğumuz günden bu yana uluslararası arenada birçok önemli ödülü ülkemize taşıdık. Üstün teknolojimiz, hizmet anlayışımız ve 14 yıllık tecrübelerimizle müşterilerimize sunduğumuz performansın sadece yurt içinde değil, yurt dışında da takdir topluyor olması bizler için gurur verici. Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en önemli organizasyonlarından olan ContactCenterWorld.com’un düzenlediği EMEA finallerinde Ukrayna’nın en büyük firmalarından biri olan Life:)’a sunduğumuz hizmetin birincilikle taçlandırılmış olması ,yurt dışındaki müşterilerimize de verdiğimiz hizmet kalitesi ve çalışmalarımızın başarısını kanıtladı. Sektörümüzün yurt dışında yatırımı olan ilk ve tek Türk çağrı merkezi olarak şimdiye kadar, ülkemizi tüm platformlarda en iyi şekilde temsil etme gayreti ve vizyonu ile çalışmalarımızı yürüttük. Bundan böyle de aynı kararlılıkla ülkemiz için katma değerli işler üretmenin peşinde olacağız.” dedi.

Yurtdışındaki ilk yatırımını Ukrayna’da 2008 senesinde yapan ve Ukrayna ve Rusya’daki müşterilerine hizmet sunan Turkcell Global Bilgi, kuruluşundan 3 yıl sonra Ukrayna’nın “en hızlı büyüyen dış kaynak çağrı merkezi” oldu. Ardından 2010 senesinde Belarus’ta açtığı çağrı merkezi ile sunduğu hizmet ağını genişletti. Şu an itibari ile 4’ü Ukrayna’da, 1’i Belarus’ta olmak üzere yurt dışında toplam 5 çağrı merkezi ile Ukrayna, Belarus ve Rusya’daki müşterilerine hizmet sunan Turkcell Global Bilgi, yurt dışında toplam 1000 kişiye istihdam sağlıyor.

Tags: depolamadonanım
Previous Post

IBM, SoftLayer şirketini satın alıyor!

Next Post

Türk Telekom, acil durum haberleşme araçları ile her koşulda iletişim sağlıyor

Next Post

Türk Telekom, acil durum haberleşme araçları ile her koşulda iletişim sağlıyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG