• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Türk Telekom iştiraki İnnova’dan pratik çözümler

02 Ağustos 2016
in Telekomünikasyon
Türk Telekom iştiraki İnnova’dan pratik çözümler
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

 

Türk Telekom’un bilgi teknolojileri çözümleri sağlayıcısı şirketi İnnova, kiosk üzerinde geliştirdiği çözümlerle şirketlere önemli kolaylıklar sağlıyor…

Türk Telekom iştiraki İnnova, geliştirdiği çözümlerle güncel mevzuatların işyerlerini sorumlu kıldığı sağlık ile güvenlik bilgilendirmelerinin verimli şekilde yapılmasına destek veriyor. İnnova’nın sektörel self servis çözümleri markası Kiosk İnnova’nın bu amaçla geliştirdiği çözümler işyerlerinde ziyaretçilerin self servis noktalarda kendi kayıtlarını kendilerinin yapmasına olanak sağlıyor.

Hızlı ve kolay kayıt

İnnova’nın self servis kiosk noktasında iş yeri ile ilgili tanıtım ve uyulması zorunlu kurallarla ilgili bilgileri içeren bir film gösteriliyor. Ziyaretçi kiosk ekranında bu filmi izliyor ve film sonrası kendine sorulan temel soruları cevaplayarak kayıt işlemini hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştiriyor. Bu sayede işyeri ziyaretçinin yönetmeliklere uygun bir şekilde bilgilendirildiğini kayıt altına almış ve ziyaretçisini bilgilendirmiş oluyor. Kiosk İnnova çözümleri bu konuda işletmelere en uygun çözümü sunmayı hedefliyor.

 

#TürkTelekom #BilgiTeknolojileri #İnnova #Kiosk #ITNetwork #ITNetworkDergisi

Tags: BilgiTeknolojileriİnnovaITNetworkITNetworkDergisiKioskturktelekom
Previous Post

TOBB Türkiye Yazılım Meclisi dünyaya açılmak isteyen yazılım şirketlerini arıyor!

Next Post

Radore Veri Merkezi’nden limited şirketlere özel alan adı

Next Post
Radore Veri Merkezi’nden limited şirketlere özel alan adı

Radore Veri Merkezi’nden limited şirketlere özel alan adı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG