• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Türk Mücevherat Sektörünün Öncü Markalarından Atasay Mücevherat, Kurumsal Performans Yönetimi ve Bütçeleme&Planlama Projeleri için Intellium ve IBM Cognos’u Seçti…

22 Ekim 2015
in Dosya Konusu
Türk Mücevherat Sektörünün Öncü Markalarından Atasay Mücevherat, Kurumsal Performans Yönetimi ve Bütçeleme&Planlama Projeleri için Intellium ve IBM Cognos’u Seçti…
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Dünyanın lider İş Analitiği ve Performans Yönetimi Yazılım Üreticisi kuruluşlarından IBM, Türkiye’nin önde gelen Kuyumculuk ve Mücevherat firmalarından Atasay Mücevherat’ın mevcut Kurumsal Raporlama ve İş Zekası, Analitik ve bütçeleme sistemlerini daha etkin hale getirmek için IBM Cognos ürünlerini seçtiğini duyurdu.

Kapsamlı bir ürün seçim süreci sonrasında alınan bu kararda, IBM Cognos ürünlerinin iş ihtiyaçlarını karşılayan, esnek ve kolay kullanımlı kullanıcı dostu ara yüzlere sahip uygulamalar olmaları, modern teknolojik altyapıları barındırmaları, bunun yanında Intellium danışmanlık ekibinin de ihtiyaçları doğru analiz edip beklentileri karşılayan bir çözüm sunmaları önemli hususlar olarak belirtildi.

Atasay Kuyumculuk CIO’su Yunus Özdemir; “Atasay IT olarak başlattığımız Digital Dönüşüm Programı ile Kurum olarak büyük bir dönüşüm içerisindeyiz ve 2015’ten itibaren bunun sonuçlarını almaya başlayacağız. Bizim amacımız; iç ve dış müşterilerimize, en iyi, en hızlı ve güvenilir teknolojik hizmet ve yenilikleri sunmaktır. Bunun için hedeflerimiz, kurumun tüm eko sistemimiz dahil olmak üzere ürün ve hizmetlerimizin kalitesini arttırmak, üretim, satış ve dağıtım kanallarımızın tamamını etkin kullanmak ve en iyi bilgi teknolojileri altyapısına sahip mücevherat firması olmak için çalışanların performansını artırmaktır. Bunları yapabilmek için hem sahip olduğumuz ve işlediğimiz veriyi çok daha iyi anlamlandırmalı ve hem de şirket genelinde daha doğru ve izlenebilir hedefler ile bütçe süreçlerini yürütmeliyiz. Kurum içi performans yönetimi sistemi sürecinin yönetimini ve bütçeleme&planlama sistemlerini daha etkin hale getirebilmek düşüncesiyle, IBM Cognos’un ihtiyaçlarımızı karşılayabileceğini düşünerek, bu ürünün seçimini yaptık .” açıklamasında bulundu.atasay1

Proje danışmanlık uygulamasını yürüten Intellium Bilişim Teknolojileri firmasının Genel Müdürü Ali KILIÇ, “Türkiye’nin en önemli mücevherat firmalarından Atasay Mücevherat ile ilk görüşmelere başladığımızda, kendilerinin Digital Dönüşüm Programlarında oluşturmuş oldukları “veriyi çok daha iyi anlamlandırma” vizyonu için sunmuş olduğumuz, IBM İş Analitiği çözümlerini seçmeleriyle, bizim kendileriyle çalışma şansı yakalamamız hem IBM hem de Intellium için önemli bir fırsat. Öncü ve önemli hedefleri olan bir kuruluş olan Atasay Mücevherat’ ta projeler tamamlandığında hem Atasay hem de IBM & Intellium için karşılıklı kazanımlar oluşturan örnek bir çalışma olacak, diye düşünüyoruz.” dedi.

IBM Türkiye iş ortağı Intellium tarafından gerçekleştirilecek olan projelerin farklı fazlar halinde bir yıldan daha kısa bir zamanda tamamlanması öngörülmektedir. Proje kapsamında Atasay Mücevherat’ın ilgili bütün birimleri ve mağazaları IBM Cognos Performans Yönetimi ve Bütçeleme ve Finansal Raporlama uygulamalarını kullanacaklar. Kurumsal Performans Yönetiminin üç önemli unsuru olan Kurumsal Karneleme, Bütçeleme ve Finansal Raporlama konularında Atasay Mücevherat’ın rakiplerine oranla önemli bir rekabet avantajı sağlayacak olan çalışma, proje hedefleri itibariyle sektördeki en özgün projelerden birisi olacak.

Proje kapsamında geliştirilen çözüm ile Atasay Mücevherat’ın performans yönetimi ve bütçe planlama süreçlerinin tamamen bir sistem içerisinde gerçekleştirilmesi, fiili verilerin mevcut sistemlerden çekilerek, bütçe/hedef ve fiili karşılaştırmalı performans analizlerinin yapılması bu yeni sistemden üretilebildiği kapsamlı bir performans yönetim sistemi oluşturulması hedeflenmiştir.

Performans Yönetimi ve Bütçe ve Planlama Sistemi çerçevesinde aşağıda yer alan ürünler kullanılmıştır.

  • IBM Cognos TM1 ve IBM Cognos BI
  • Anahtar Performans Göstergeleri (KPI) Takibi için Balanced Scorecard
  • IBM Cognos İş Zekası (Birimler ve Mağazalar için dashboard ekranları)
  • Bütçe ve planlama modelleri
  • Bütçe – Gerçekleşen Kıyaslaması için raporlama modelleri
  • Fiili veri entegrasyonu uygulaması
Tags: AtasayIntellium ve IBMmansetmücevheratmücevherat sektörüTürk Mücevherat Sektörünün Öncü Markalarından Atasay
Previous Post

ESET, Veri Şifreleme Kuruluşu Deslock’ı Satın Aldı

Next Post

Trend Micro, HP Tippingpoint’i Satın Aldı

Next Post
Trend Micro, HP Tippingpoint’i  Satın Aldı

Trend Micro, HP Tippingpoint’i Satın Aldı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG