• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

TTNET’te gerçek zamanlı raporlama sistemi İnnova imzası ile hayata geçirildi

24 Temmuz 2013
in Kurumsal Uygulamalar
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

TTNET, tüm BT operasyonlarını raporlayan ve üst yönetim düzeyindeki karar alma süreçlerine destek olacak gerçek zamanlı raporlama sistemine, İnnova ve HP imzası ile geçiş yaptı.

‘Service Excellence’ programı dahilinde, HP IT Performance Suite (ITPS) ile tüm BT operasyonlarını tek çatı altında toplamayı hedefleyen TTNET için İnnova, hem BT operasyonlarına, hem de üst yönetim düzeyindeki stratejik karar alma süreçlerine destek olacak yeni bir raporlama projesi gerçekleştirdi. İnnova’nın uzmanlığı ile hayata geçirilen proje sayesinde TTNET uçtan uca bir raporlama çözümüne sahip oldu.

TTNET Bilgi Teknolojileri Operasyon Direktörü Abdullah Kafalıer, “TTNET bu proje sayesinde, yatırımlarına yön verecek bir karar destek sistemine ve ITIL uyumlu BT süreçlerine kavuştu” dedi.

Karar alma süreçleri kısaldı

Kafalıer, bu projeyle birlikte şirket içinde bazı kullanıcı alışkanlıklarını ve süreçlerini de değiştirmiş olduklarını ifade ederken, insan faktörünün işe dahil olduğu noktaların en zorlu kısımlar olduğunu söyledi. Abdullah Kafalıer sözlerini şöyle sürdürdü: “Bir diğer zorluk ise ürünlerin uygulama çalışmaları sırasında doğan versiyon farklarıydı. HP’nin doğrudan işe dahil olması ve verdiği destek ile bunları da kolayca aştık. Uçtan uca İnnova ve HP ile çalışmanın avantajlarını bu projede yaşadık. Bu projeden beklentimiz, bugün birkaç gün geriden takip edebildiğimiz tüm süreçleri günlük olarak takip edebilmek ve kararların zamanında alınabilmesini sağlayabilmek. Bu raporlama araçları bize daha proaktif bir yaklaşım getiriyor. Bu sayede servis hızımızı ve kalitemizi artırmayı hedefliyoruz.”

Uçtan uca raporlama

TTNET Bilgi Teknolojileri Operasyon Bölümü Servis Güvencesi Yöneticisi Okan Karadağ ise, “Bizim ortamımızda kurulu olan mevcut performans uygulamaları, kendi içlerinde ayrı ayrı raporlama yapan sistemlerdi. Ancak operasyonel yönetimi tam olarak sağlayabilmek için bunları uçtan uca izleyebilmeniz ve raporlayabilmeniz gerekiyor. Verinin de iyi bir şekilde tekilleştirilmesi gerekiyor. Bu ihtiyaca en hızlı yanıtı ise SHR ve XS ürünleriyle aldık” şeklinde konuştu.

TTNET raporlama projesi ile elde edilen önemli getiriler;

• Raporlama sistemi emsallerine göre çok kısa bir sürede hayata geçirildi.

• BT operasyonlarındaki her türlü veriden anlık raporlar elde edebilme imkânı sağlandı.

• İnnova’nın bilgi birikimi sayesinde fonksiyonel süreçlere geçiş kolayca gerçekleştirilebildi.

• Müşteri Takip Sistemi’nin (MTS) hem operasyonel hem de stratejik olarak raporlanması sağlandı.

• Üst yönetim kademesi için kapsamlı ama kolay anlaşılır raporlar hızla elde edilmeye başlandı.

Tags: bilişimdonanım
Previous Post

Yandex’ten kişiselleştirilebilir arama sonuçları

Next Post

Teknoloji devi Huawei, yüzde 11’lik büyüme oranı yakaladı

Next Post

Teknoloji devi Huawei, yüzde 11’lik büyüme oranı yakaladı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG