• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

TTNET dijital reklamcılığın rotasını değiştirecek

04 Haziran 2013
in Sektörel Teknolojiler
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

TTNET, 360 vizyonu çerçevesinde sunduğu servislere bir yenisini daha ekledi. İş ortakları ile birlikte farklı sektörlere yönelik internet tabanlı dijital çözümler sunmaya devam eden TTNET, e-ticaret’in ardından dijital reklamcılık sektörüne de adım attı.

TTNET, internet kullanıcılarının ilgi alanlarına göre reklam sunmayı sağlayacak Gezinti servisiyle dijital reklamcılık ekosisteminin büyümesine destek olacak. TTNET Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya, “Reklamverene, internet kullanıcılarına ve yayıncılara önemli katkı sağlayacak bu reklamcılık modeli her büyüklükteki internet sitesinin reklam alanlarından gelir elde etmesinin ve yerel dijital yayınların reklam gelirlerini artırmasının önünü açacak. Reklamveren hedeflediği kullanıcıya ulaşabilirken kullanıcılar da bu sistemin parçası olan internet sitelerini ziyaret ettiklerinde kendi ilgi alanlarına göre reklamlar ile karşılaşacak” dedi.

Türkiye’nin iletişim ve eğlence şirketi TTNET, yeni vizyonu TTNET 360 doğrultusunda, Türkiye’yi yeni dijital çözümler ile tanıştırmak için farklı sektörlere yönelik çözümler sunmaya devam ediyor.

Nisan ayında kendi ürünlerinin satışını yapacağı online satış sitesi ve fiyat kıyaslama hizmeti sunan e-ticaret platformunu tanıtan TTNET, rotasını şimdi de dijital reklamcılık alanına çevirdi. TTNET, reklam dünyasına yeni bir vizyon kazandıracak Gezinti servisini düzenlenen basın toplantısıyla tanıttı. Dijital ekosistemi büyütmek için farklı sektörlere yönelik çözümlerini tanıtan TTNET, iş ortağı PT Reklam ile sunduğu ve dünyada hızla büyüyen davranışsal hedeflemeli reklamcılığın bir örneği olan Gezinti servisi ile dijital reklamcılık sektörünün büyümesine katkı sağlamayı hedefliyor.

İnternet tabanlı dijital çözümler sunmaya hız kesmeden devam ettiklerini belirten TTNET Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya da, “Hedefimiz dijital dünyada daha fazla söz sahibi olmak ve erişim gibi temel iş alanlarımız dışında da iş ortaklarımızla birlikte değer oluşturarak, dijital ekosistemin büyümesine öncülük etmek. Bu hedefle farklı sektörlere yönelik çözümler sunuyoruz. Bu sektörler arasında dijital reklamcılık da bulunuyor. Davranışsal hedeflemeli reklamcılığın örneği Gezinti servisi reklam dünyasının vizyonunu, dijital reklamcılık sektörünün rotasını değiştirecek. Hayatı kolaylaştıran yenilikçi bir platform olan Gezinti, tüketici, reklamveren, yayıncı, medya planlama ve satın alma ajansı ile reklam networkü gibi tüm katılımcılara fayda sağlayacak ” dedi.

GEZİNTİ SERVİSİ NASIL ÇALIŞIYOR?

Reklam dünyasına yeni bir vizyon kazandıran, Türkiye internet ekosistemi içinde yer alan tüm paydaşlara fayda sağlayan Gezinti servisi ile dijital yayınları ziyaret eden kullanıcılara ziyaret ettikleri internet siteleri üzerinden davet gönderiliyor. Kullanıcılar, davet ekranı üzerinden Gezinti hakkında ayrıntılı bilgi alabiliyor ve eğer isterlerse Gezinti hizmetinden faydalanıyor. Gezinti servisine sadece davet ekranında “Evet” butonuna tıklayarak açık onay veren kullanıcılar dahil olabiliyor. Davete onay vermeyen ya da davet penceresini kapatmayı tercih eden kullanıcılar Gezinti servisine alınmıyor. Ayrıca kullanıcılar diledikleri anda servisten kolayca çıkabiliyor. Gezinti, sahip olduğu özel teknoloji sayesinde kullanıcıların kimliklerini belirlemiyor ve anonim olarak bu hizmeti almalarını sağlıyor. Gezinti Servisi, hizmet almayı kabul etmiş kullanıcıyı tamamen anonim kılmak üzere oluşturulan, 24 haneli bir numara (RND -Random – Rastgele sayı üreteci numarası) atayarak bunu sağlıyor. Müşterinin kimliği asla bilinmiyor, saklanmıyor ya da kimseye açıklanmıyor. Kullanıcının ilgi alanları ile önceden belirlenen ilgi alanı kategorileri eşleştiriliyor. Böylece kişinin ziyaret ettiği internet sitelerinde ilgi alanlarına göre reklam görmesi sağlanmış oluyor.

DİJİTAL REKLAMCILIK TÜM PAYDAŞLARA FAYDA SAĞLIYOR

Ticaret hacminin büyümesi ve internet kullanımının artmasıyla, reklamların doğru kişilere ulaştırılmasının giderek önem kazandığını açıklayan Kaya, “Ayrıca istenmeyen veya ilgi alanında olmayan reklamların gösteriminin azaltılması da önemli bir ihtiyaç olarak dikkat çekiyor” dedi.

Bu nedenle, davranışsal hedeflemeli internet reklamcılığı ile doğru hedefe hızlı ve daha uygun maliyetlerle ulaşıldığını, kullanıcının da ilgi alanına göre sunulan reklam sayesinde ilgilendiği ürünlere daha kolay eriştiğini söyleyen Kaya, TTNET’in bu konudaki çalışmalarını da şöyle anlattı: “Ön çalışmalarını daha önce yaptığımız Gezinti’yi, aldığımız geri bildirimlere uygun olarak yeniledik. Bu iş kolunda da Türkiye ekonomisine katma değer oluşturmak amacıyla yola çıktık. 360 vizyonumuz doğrultusunda, yeni müşteri evrenimize bir çatı daha ekledik.”

GEZİNTİ VERGİSİNİ ÖDEYECEK VE DENETLENEBİLECEK

TTNET Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya, dijital reklamcılık alanında da iş ortaklarıyla beraber büyüyeceklerini belirterek, kullanıcının isteğine ve açık onayına bağlı olarak sunulan servisin; kimlik bilgilerini belirlemeden, hassas içerik ve sayfaları hariç tutarak kullanıcıların ilgi alanlarına göre özel içerik ve reklam sunduğunu kaydetti. Kaya, “Gezinti servisinin temel amacı; bilginin ve içeriğin her geçen gün hızla arttığı internet dünyasında kullanıcıların hayatını kolaylaştırmak, reklamverenlerin hedef kitleye daha doğru şekilde ulaşmasını sağlamak. Reklamverenler için hedef odaklı bir yaklaşım sunan Gezinti, bu özelliği ile reklam dünyasına da yeni bir vizyon kazandıracak, dijital reklamcılık sektörünün büyümesine katkı sağlayacak. Her büyüklükteki internet sitesinin reklam alanlarından gelir elde etmesini ve yerel dijital yayınların reklam gelirlerini artırmasının da önünü açacak. Gezinti ile sunulan tüm reklam gelirleri Türkiye’de vergilendirildiği için bu servis ile Türkiye ekonomisine de katkı sağlanıyor. İnternet servis sağlayıcı tarafından verildiği için tüm diğer hizmetlerde olduğu gibi düzenleyici kurumlar tarafından denetlenebiliyor.”

TTNET’LE TELEVİZYONLAR AKILLANIYOR

Müşterilerinin hayatını zenginleştirecek servisleri birbiri ardına hayata geçirdiklerini aktaran Kaya konuşmasında, heyecan verici bir başka projeyi daha hayata geçirdiklerini, OTT TV cihazıyla televizyonlara beyin nakli yapacaklarını söyledi. Kaya, “OTT cihazları sayesinde tüm televizyonları internete bağlayarak, akıllı TV haline getiriyoruz” dedi. Kaya, cihazların gelişmiş özellikleri sayesinde, bütün televizyonlara internetten yayın alma özelliği kazandırdıklarını ve herkesin Tivibu Smart TV’nin uygulamasında yer alan dijital içeriğe istediği zaman ulaşabileceğini de açıkladı.

TTNET olarak hem dijital ekosistemi büyütmeyi hem de bu ekosistemden daha fazla pay almayı hedeflediklerinin altını çizen Kaya, Nisan ayında iki e-ticaret sitesi ile e-ticaret alanına güçlü bir şekilde giriş yaptıklarını hatırlattı. E-ticaret platformlarının doğru adres olduklarını kısa sürede gösterdiğini kaydeden Kaya, 45 e-ticaret mağazası ile anlaşması olan okacabukaca.com sitesinde listelenmek için bir ay içerisinde 120’den fazla e-ticaret mağazasının kendilerine başvurduğunu ifade etti.

 

Tags: bilişimdonanım
Previous Post

SmartSoft’tan sahtekarlığa ekstra güvenlik

Next Post

Simet teknolojiden unvan değişikliği

Next Post

Simet teknolojiden unvan değişikliği

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG