• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Teleperformance, Üst Üste Dördüncü Kez “Dünya Lideri” Seçildi

07 Mayıs 2014
in Telekomünikasyon
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

teromDünyanın en saygın araştırma kuruluşlarından Gartner, “Liderler Çeyreği” olarak bilinen Magic Quadrant 2013 raporunda, dördüncü kez Müşteri Yönetimi Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında Teleperformance’ı “Dünya Lideri” seçti.

Dünyanın lider dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmeti servis sağlayıcısı Teleperformance, Gartner’ın hazırladığı Liderler Çeyreği 2013 raporunda, Müşteri Yönetimi Çağrı Merkezi ve iş süreçleri yönetimi (BPO) alanında bir kez daha “Dünya Lideri” seçildi.

Gartner analistleri, Magic Quadrant raporunda çağrı merkezi hizmetleri sunan şirketleri, uyguladıkları süreçler, sistemler, yöntemler ve prosedürlerin kalitesi üzerinden değerlendiriyor. İncelemede aynı zamanda iş performansında rekabet, verimlilik ve fayda oluşturan çalışmaların gelir, müşteri bağlılığı ve kurumsal itibar üzerindeki olumlu etkileri de dikkate alınıyor. Bu şirketlerin kurumsal vizyonlarını faydaya çevirme başarısı ve yetkinliği, değerlendirme kriterlerinin ana eksenini oluştururken, Teleperformance bu kriterlerin tamamında liderliği elinde bulunduruyor.

Gartner raporuna göre, “Çağrı merkezi pazarının 2013-2018 yılları arasında yüzde 5.2 yıllık bileşik büyüme oranı ile dünya çapında istikrarlı bir büyüme kaydetmesi bekleniyor. 2018 sonunda pazarın 42.4 milyar dolar büyüklüğe ulaşacağı tahmin ediliyor.” Bu raporda yer alan tahmini büyüme rakamları ve pazar büyüklüğü, çok daha büyük bir CRM BPO sektörünün yalnızca bir bölümünü temsil ediyor.

“Teleperformance’ın Gartner analistleri tarafından bir kez daha Magic Quadrant raporunda lider seçilmesi, bizi hem mutlu etti hem de son derece gururlandırdı” diyen Teleperformance Grup CEO’su Paulo César Salles Vasques, bu değerli kazanımla ilgili olarak sözlerini şöyle sürdürüyor: “Böylesine saygın bir kurum tarafından dört yıl üst üste lider seçilmek, müşteri deneyimi yönetimi teroalanındaki dünya liderliğimizi ve güvenilir konumumuzu bir kez daha doğruluyor. Bu değerlendirmeyi, aynı zamanda dünya çapındaki müşterilerimize ve iş ortaklarımıza sunduğumuz mükemmel hizmet anlayışımızın ve elle tutulur sonuçlarımızın ortaya koyduğu toplam başarının bağımsız bir teyidi olarak görüyoruz. Bu vesileyle, her zaman sektörün en iyisi olma tutkumuzu yansıtan bu başarıyı elde etmemizi sağlayan Teleperformance ailesinin tüm üyelerini kutlamak istiyorum.”

Teleperformance Türkiye Genel Müdürü Engin Utkan ise, Magic Quadrant liderliği ile ilgili görüşlerini şu şekilde ifade ediyor: “Gartner’ın değerlendirmesi, şirketlerin operasyonel maliyetlerini düşüren, müşteri memnuniyetini ve müşteri sadakatini artıran Teleperformance farkını, 46 ülkede hizmet verdiğimiz yerel ve küresel müşterilerimizin gözünde bir kez daha gösterir nitelikte. Aynı zamanda bu rapor, Teleperformance’ın ödüllü dışkaynak kullanımlı  müşteri hizmetleri, teknik destek, telefonda pazarlama ve satış hizmetleri ve back office hizmetleri sayesinde, yerel bilginin küresel düzeyde başarılı şekilde desteklendiğini de kanıtlıyor. Bu açıdan 2013 değerlendirmesinde, Teleperformance’ı bir kez daha lider olarak tanımlayan Gartner’a, kurumsal bağlılığını asla yitirmeyen çalışanlarımıza ve bize duydukları güvenle yola devam eden müşterilerimize çok teşekkür ediyoruz.”

 

 

 

Tags: bilişimFacebook
Previous Post

KOBİ’lerin Güvenlik Problemlerine Kökten Çözüm

Next Post

PayU Türkiye’den E-Ticareti Destekleyen Bir İletişim Çalışması: E-Ticareti Seviyorum!

Next Post

PayU Türkiye’den E-Ticareti Destekleyen Bir İletişim Çalışması: E-Ticareti Seviyorum!

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG