• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Teleperformance Türkiye Contact Center World Yarışması’ndan iki ödülle döndü

19 Ağustos 2015
in Etkinlik
Teleperformance Türkiye Contact Center World Yarışması’ndan iki ödülle döndü
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Teleperformance Türkiye, çağrı merkezi sektörünün en saygın ödüllerinden Contact Center World Awards’ın Londra’da düzenlenen EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika) finalinden iki farklı kategoride ödülle döndü.

Yurt dışında elde ettiği ödüllere yenilerini ekleyen Teleperformance Türkiye, EMEA bölgesinde 30 ülkeden 1600 şirketin katılımıyla gerçekleştirilen yarışmada, 35 kategori arasından “En İyi Outbound Kampanyası” ve “En iyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kategorilerinde yarıştı. Dünyanın önde gelen çağrı merkezi firmalarının yarıştığı bu önemli organizasyonda iş ortağı Samsung ile birlikte birinciliğe (altın) layık görülen Teleperformance Türkiye, çözüm ortağı Kredi Kayıt Bürosu (KKB) ile de üçüncü sıraya yerleşti (bronz). Teleperformance Türkiye Kasım ayında Las Vegas’ta düzenlenecek dünya finallerine katılmaya hak kazandı.

Outbound kampanyası Türkiye’de ve dünyada bir ilk…

Contact Center World Awards’ta ödüle layık görülmekten mutluluk duyduklarını belirten Teleperformance Genel Müdürü Engin Utkan, bu başarının ardında dünyadaki en iyi uygulamaları ve gelişmekte olan teknolojileri yakından takip eden Teleperformance Türkiye Çağrı Merkezi ekibinin olduğunu söyledi. Müşterilerinin zaman içinde değişen ve yeni trendler karşısında farklılaşan ihtiyaçlarına en iyi çözümler sunan süreç ve stratejiler geliştirdiklerini belirten Utkan, ödülle ilgili olarak sözlerini şöyle sürdürdü: “Çok yönlü CRM hizmeti sunduğumuz iş ortağımız Samsung’un KOBİ’lere ulaşma hedefi dâhilinde gerçekleştirdiğimiz outbound kampanyasında, doğru bir profilleme, sağlam bir veri tabanı ve özelleştirilmiş bir BT altyapısı ile ilk başta hedeflediğimiz 5 bin müşteri sayısını kısa sürede 100 bine çıkarmayı başardık. Aynı zamanda etkili bir mailing ve kampanya yönetimi süreciyle iletişime geçtiğimiz, çeşitli sadakat programlarıyla ilişkilerimizi güçlendirdiğimiz KOBİ’lerin ihtiyaçlarını çok iyi anlayıp konumlayarak, tabletten televizyona, klimadan masaüstü mini hoparlörlere kadar Samsung’un piyasaya sürdüğü farklı ürün grupları için de yepyeni bir yaklaşım yaratmış olduk. Tüketici elektroniği alanında KOBİ’lere yönelik gerçekleştirilen, Türkiye’de ve dünyada bir ilk olan bu outbound kampanyası sayesinde hedeflerimizi 3 haneli yüzdelerle aşmış olduk. Elde ettiğimiz bu başarının ve müşteri hizmetlerine yönelik çalışmalarımızın uluslararası platformlarda da ödüllendirilmesi hepimiz için son derece gurur verici.”

Tags: Contact Center World YarışmasımansetTeleperformance Türkiye
Previous Post

Android İçin 8 Güvenlik Önlemi

Next Post

Şube dışı ATM’lerde artık yüzde 100 kontrol altında!..  

Next Post
Şube dışı ATM’lerde artık yüzde 100 kontrol altında!..   

Şube dışı ATM’lerde artık yüzde 100 kontrol altında!..  

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG