• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Teknoloji Satış Profesyonelleri Sonuç Odaklı Çalışıyor

22 Haziran 2015
in Kariyer
Teknoloji Satış Profesyonelleri Sonuç Odaklı Çalışıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Dünyanın önde gelen işe alım danışmanlık firmalarından Michael Page’in Satış Barometresi araştırmasının sonuçlarına göre, teknoloji sektörü satış profesyonelleri başarıyı sonuç odaklı çalışmada yakalıyor. Çoğunluğunun Asya ülkelerinde yurt dışı tecrübesi olduğu göze çarpıyor.

İstanbul, Ankara ve İzmir başta olmak üzere Türkiye genelinde gerçekleştirilen Satış Barometresi, sektör çalışanlarının eğilimleri ve kariyer hedefleri konusunda önemli ipuçları sunuyor.

Asya ülkeleri ilk tercih  

Teknoloji sektörü satış profesyonellerinin %44,3’ü yurt dışı deneyimli. Tecrübe kazanmak için %25,6’sı Asya ülkelerini ilk sırada tercih ederken, bunu %16,3 ile Almanya ve %14 oranı ile İngiltere izliyor. Yurt dışı çalışma tecrübesi olmayanların çoğunluğu ise ABD’de çalışmayı istediğini belirtiyor. Satış profesyonelleri farklı ülkelerin iş dünyalarını tanıyarak tecrübelerini ve iş ağlarını genişletmeyi hedefliyor.

Satış profesyonelleri uzmanlaşmanın gücüne inanıyor

Satış profilinde %48,5 uzman, %12,4 etkileyici, %10 ısrarcı bir tutum tercih edilirken, teknoloji satış profesyonellerinin %45,4’ü sonuç,  % 41,2’si iletişim odaklı satıcı profili çiziyor.

Teknoloji çalışanı kendi işini kurmayı hedefliyor

Teknoloji satış profesyonellerinin yaklaşık %70’i geçtiğimiz yılı durağan geçirdiklerini düşünürken, %20,6’sı sektörün krizde olduğunu düşünüyor. Çalışanların %93’ü iş ve özel hayat dengesini kurmakta  zorluk çekmezken, %72’si işlerinde kendilerini güvende hissediyor. Bu olumlu değerlendirmelere karşın %66’sı mesleğini değiştirmeyi düşünüyor. Satış profesyonellerinin işlerini seçerken öncelikleri  ise pozisyonun gelişimi (%40), şirketin sağladığı katma değer (%33), şirketin itibarı (%32) şeklinde sıralanıyor.

Araştırmaya katılan profesyonellerin %50,5’i lisans mezunu, %85,6’sı erkek ve %48,4’ü kendi işini kurmak istiyor.

Tags: ITNetworkkariyerTeknoloji Satış Profesyonelleritürkiye
Previous Post

SAP Türkiye Genç Kadrosuyla Büyümeye Devam Ediyor

Next Post

Sıcak paraya mecbur muyuz?

Next Post
Süt de bozuk, maya da!

Sıcak paraya mecbur muyuz?

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG