• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Tarabya Oteli, İK Sistemini Ve Stratejisini Netsis İle Birlikte Tasarladı

17 Mart 2014
in Kurumsal Uygulamalar
Tarabya Oteli, İK Sistemini Ve Stratejisini Netsis İle Birlikte Tasarladı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

otelYüzyılı aşan geçmişinden bugüne sunduğu hizmetin asıl kahramanları olarak gördüğü insan kaynaklarını Netsis’in İK çözümü NetİKS ile yönetmeyi tercih eden Tarabya Oteli, 450 kişilik kadrosunun temel İK süreçlerinin yanında kariyer gelişimlerini de otomasyona dayandırdı. Böylelikle çalışanlarını daha iyi anlayan Tarabya Oteli, çalışanlarına ücretsiz otopark, özel ücretli izin, evine en yakın noktaya servis, esnek çalışma, özel sigorta, içeriden terfi, sürekli eğitim, kariyer planlama gibi ayrıcalıklar sunuyor.

Tarabya Oteli, kadrolu 400, organizasyonlar için dönemsel olarak görev alan 50 çalışanı ile birlikte toplamda 450’yi bulan ekibinin bordro, özlük hakları, kariyer planlama ve eğitim süreçlerini Netsis’in insan kaynakları yönetimi çözümü NetİKS ile takip ediyor. Beş kişilik İK, Kalite ve Eğitim Departmanı Yöneticisi Seda Ispartalıgil, günlük iş takibine ilişkin temel gereksinimlerinin ötesinde İK stratejisinin geliştirilmesinde de Netsis’ten yararlanabildiklerini belirtti.

Her bölümün ayrı bir masraf merkezi olarak konumlandırıldığı Tarabya Oteli’nde personel atamalarının, eğitimlerinin, bilgilerinin kolay takip edilebilmesi yanında istatistiki olarak raporlanabilmesi de büyük önem taşıyor. Tarabya Oteli ayrıca en önemli sermayesi olarak gördüğü insan kaynaklarının gelişimini sürekli kılmayı hedefliyor. Ispartalıgil, Tarabya Oteli’ndeki NetİKS projesini farklılaştıran uygulamalardan birinin otelcilik sektörüne özgü bir ihtiyaç olan Pazar günleri zorunlu mesailerin sisteme entegrasyonunun sağlanması olduğuna dikkat çekti.

İstanbul’daki şehir otellerinin İK yöneticilerinin ayda bir kez düzenli olarak bir araya geldiğini belirten Ispartalıgil, düzenli olarak katıldığı bu toplantılarda Netsis’in işlerini nasıl kolaylaştırdığını anlattığını ve Netsis’i önerdiğini kaydetti.

Tags: bilişimdonanım
Previous Post

SAP “Doğru Taktik”le İş Ve Spor Dünyasında Dönüşüm Sağlıyor

Next Post

“Büyük Veri” Kavramı Artık Yeni Kabiliyetlerin Yeni Adı Olarak Değişiyor

Next Post
“Büyük Veri” Kavramı Artık Yeni Kabiliyetlerin Yeni Adı Olarak Değişiyor

“Büyük Veri” Kavramı Artık Yeni Kabiliyetlerin Yeni Adı Olarak Değişiyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG