• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Sürdürülebilir Mobil Cihaz Stratejileri ile Yıllık %30 Tasarruf Sağlıyor

18 Ocak 2017
in Sektörel Teknolojiler
Sürdürülebilir Mobil Cihaz Stratejileri ile Yıllık %30 Tasarruf Sağlıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Dizüstü bilgisayarlar, hibrit cihazlar, tabletler ve el terminallerinin kullanım süresi ortalama iki yıl uzuyor.

Yapılan güncel bir araştırmaya katılan BT satın alma profesyonelleri Avrupa’daki şirketlerin Sürdürülebilir Mobil Cihaz Stratejisi uygulayarak mobil cihazlar için yaptıkları harcamalardan ortalama %30 tasarruf ettiklerini söylüyor. Satın alma profesyonelleri, önemli sürdürülebilirlik kriterleri ışığında mobil cihaz alımlarını titizlikle değerlendirmek suretiyle dizüstü bilgisayarlar, tabletler, hibrit cihazlar ve el terminali cihazlarının kullanım sürelerini neredeyse iki yıl kadar uzatabildiklerini belirtiyorlar. Bağımsız araştırma Opinion Matters araştırma şirketi tarafından Panasonic adına yapıldı ve Birleşik Krallık, Fransa, İspanya ve İsveç’teki bin şirketten BT satın alma profesyonellerinin görüşüne başvurdu.

Araştırmaya göre bu stratejinin uygulanmasına yönelik öncül faktörler kurumsal sosyal sorumluluk ve çevre tabanlı endişelerin yanısıra finansal boyutta toplanıyor. Araştırmada, dizüstü bilgisayarlar, tabletler, hibrit cihazlar ve el terminali cihazlarının yanı sıra söz konusu cihazların aksesuarlarının kullanım sürelerinin artırılmasıyla toplam sahip olma maliyetinden tasarruf sağlamak, sürdürülebilir bir strateji düşünülürken başvurulan en önemli faktörler olarak gösterildi.

İşletmelerin, bir strateji uygulamaları sonucu en çok üzerinde durduğu tasarruf alanları arasında yeni cihazlar için yapılan harcamaların azalması (%42), pil harcamalarının azalması (%38), cihazların daha iyi şekilde geri dönüşümü (%37) ve cihazların toplam sahip olma maliyetlerinin azalması (%37) yer aldı.

BT satın alma profesyonellerinin %97’sindan fazlası sürdürülebilir mobil BT anlayışının iş öncelikleri için yüksek öneme sahip olduğunu söylüyor. Bugüne kadar şirketlerin %95’i dizüstü bilgisayar, hibrit cihaz, tablet ve el terminalleri için Sürdürülebilir Mobil Cihaz Stratejisi benimserken, bu şirketlerin %64’ü söz konusu stratejiyi son üç yıl içerisinde uygulamaya başlamış bulunuyor.

Panasonic Kurumsal Mobil Çözümler Pazarlama Genel Müdürü Jan Kaempfer araştırma sonuçlarıyla ilgili şu görüşü paylaşıyor: “Avrupalı şirketler, mobil cihaz alımında sürdürülebilir bir yaklaşım benimsemenin finansal ve çevresel faydalarını hızlıca kavramış durumda. Aksesuar ve çevrebirimlerin uzun vadeli uyumluluğu gibi pratik değerlendirmeler, işgörmezlik hızı, garantiler ve çalışma esnasında değiştirilebilen piller cihazların kullanım ömrünü artırırken, nihayetinde yeni cihazlar için yapılan harcamaları azaltıyor ve daha iyi toplam sahip olma şartları sağlıyor. Halen Sürdürülebilir Mobil Cihaz Stratejisi benimsemeyi bekleyen şirketlerse, önemli tasarruf imkânlarından yararlanamıyorlar. Ortalama olarak bu tasarrufun, yıllık mobil cihaz bütçelerinin %30’una denk geldiğini söyleyebiliriz.”

#Dizüstübilgisayarlar #hibritcihazlar #tabletler #elterminalleri #ömrüuzuyor #MobilCihaz #JanKaempfer

Tags: DizüstübilgisayarlarelterminallerihibritcihazlarJanKaempfermobilcihazömrüuzuyortabletler
Previous Post

Edenred ile Millenicom’dan İnternet Kampanyası

Next Post

Inveon ve iyzico, E-Ticaretin 2017 Yol Haritası’nı Çizdi

Next Post
Inveon ve iyzico, E-Ticaretin 2017 Yol Haritası’nı Çizdi

Inveon ve iyzico, E-Ticaretin 2017 Yol Haritası’nı Çizdi

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG