• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Stevie Awards ’tan Pronet’e 7 Ödül Birden!

25 Ağustos 2016
in Güvenlik, Telekomünikasyon & Mobil
Stevie Awards ’tan Pronet’e 7 Ödül Birden!
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Bu yıl 13’üncüsü düzenlenen, dünyanın en saygın iş ödülleri organizasyonlarından Stevie Awards 2016’da Pronet, 4 altın, 3 bronz olmak üzere toplam 7 ödülle döndü.Stevie Awards’tan Pronet’e 7 Ödül Birden!

Sundukları hizmetlerin bir kez daha ödüllendirilmiş olmasından gurur duyduklarını belirten Pronet Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, “Pronet olarak odağımızda hep müşterilerimiz var. Onlara benzersiz bir deneyim yaşatmak için dünyadaki trendleri ve teknolojileri yakından takip ediyor, bunları altyapı ve hizmetlerimize yansıtıyoruz. Alarm sonrası aboneyi ortalama 10 saniyelik arama hızıyla dünya standartlarının üstünde bir hizmet veriyor olmamız da bu vizyonun bir sonucu. Müşterilerimizin memnuniyeti ve bugüne kadar kurtardığımız on binlerce hayat bizim için zaten çok büyük bir ödül. 2015 IMI Ödülleri’nde En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü’nü aldık. Bu yıl çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli ödüllerinden 11. Contact Center World Awards’ın, EMEA Bölgesi’nde (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde birinci seçildik. Şimdi de Stevie Awards’ın sahibi olduk. Hedefimizde müşterilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini hep daha ileriye taşımak var.” dedi.

pronet2

Pronet’in Stevie Awards’ta kazandığı altın ve bronz ödüller şunlar:

Altın

Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi

Elektronik Sektöründe Yılın Şirketi

Yardımcı Uygulamalar ve Servisler: Pronet Panik Butonu Uygulaması

Mobil Uygulamalar: Pronet Panik Butonu Uygulaması

Bronz

Yeni Ürün Yazılımı-Güvenlik Çözümü: Phantom Call

Yılın PR Kampanyası: Panik Butonu Uygulaması

Yılın Teknoloji PR Kampanyası: Panik Butonu Uygulaması

#StevieAwards, #Pronet, #Ödül, #MüşteriHizmetleri, #ElektronikSektöründeYılınŞirketi, #PanikButonuUygulaması, #PhantomCall, #Sonhaber

Tags: ElektronikSektöründeYılınŞirketiMüşteriHizmetleriödülPanikButonuUygulamasıPhantomCallpronetsonhaberStevieAwards
Previous Post

Cari Açığa Çözüm Özgür Yazılım Geleceğin Yazılımcıları Bolu’da Buluştu

Next Post

Yarını Kodlayan Nesiller

Next Post
Yarını Kodlayan Nesiller

Yarını Kodlayan Nesiller

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG