• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Sosyal Medyayı Kullanarak Müşteri Deneyimini Geliştirmenin İpuçları

21 Nisan 2015
in Etkinlik
Sosyal Medyayı Kullanarak Müşteri Deneyimini Geliştirmenin İpuçları
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

parasuttLithium Technologies Baş Veri Bilimcisi Dr. Wu,Sosyal medyayı kullanarak müşteri deneyimini geliştirmenin ipuçlarını verecek.

“Büyük veri, büyük fikirler” temalı Smartcon 2015 İstanbul konferansı iş ve teknoloji dünyasının önde gelen isimlerini ağırlamaya hazırlanıyor. Etkinlikte söz alacak isimlerden biri olan Dr. Michael Wu, müşteri ilişkilerinin sosyal medya ve oyunlaştırma (gamification) aracılığıyla nasıl iyileştirilebileceğini anlatacak.

26-27 Mayıs 2015 tarihlerinde gerçekleştirilecek büyük veri konferansı Smartcon 2015 İstanbul, teknoloji ve iş dünyasının önde gelen isimlerini ağırlayacak. Bu isimlerden Dr. Michael Wu, sosyal medyanın müşteri davranış ve deneyimini nasıl etkilediğine ilişkin önemli ipuçları verecek.

Lithium Technologies’de Baş Veri Bilimci olarak görev yapan Dr. Wu, UC Berkeley’de biyofizik alanındaki doktorasını tamamlamadan önce aynı üniversitede üç ana dal olarak uygulamalı matematik, fizik ve moleküler ve hücre biyolojisi eğitimi aldı. Büyük veri ile sosyal medya yönetimi ve müşteri deneyiminin iyileştirilmesinde dünyada sayılı isimler arasında gösterilen Dr. Wu, çalışmalarında veri odaklı metodolojileri kullanarak sosyal ağların dinamiklerini araştırıyor.

Lithium’da gerçekleştirdiği Ar-Ge faaliyetleri nedeniyle CRM Magazine tarafından “2010 Yılının Etkileyici Lideri” olarak seçilen Dr. Wu, “Sosyal Medya Çağında Müşteri Deneyimi” başlıklı sunumunda, sosyal medya ve oyunlaştırma (gamification) ile müşteri ilişkilerinin nasıl iyileştirilebileceğini anlatacak.

Bölgenin en kapsamlı etkinliği

Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgesinin en geniş kapsamlı büyük veri etkinliği olan ve bu yıl ilk kez düzenlenen “Büyük veri, büyük fikirler” (“Big Data, Big Ideas”) temalı organizasyon, zengin içeriği ile öne çıkıyor. Büyük veri teknolojisinin 360 derece değerlendirileceği etkinlikte, nesnelerin interneti ve optimizasyondaki trendler, dijital, mobil ve pazarlamada büyük fikirler, veri bilim ve analitik, veri güvenliği ve gizlilik, yapay zeka ve yeni iş modelleri gibi birçok farklı başlıkta çeşitli oturumlar düzenlenecek. Etkinlik katılımcıları, farklı sektörlerden önde gelen kuruluşların yöneticilerinin yanı sıra önemli akademisyenlerle de tanışma ve birebir iletişim kurma fırsatı bulacak.

Tags: donanıminternet
Previous Post

Paraşüt, Ribbit Capital ile İkinci Tur Yatırımı Kapattı

Next Post

IT Yöneticileri QNAP NAS Cihazını Q’center Servisi İle Artık Tek Merkezden Yönetiyor

Next Post
IT Yöneticileri QNAP NAS Cihazını Q’center Servisi İle Artık Tek Merkezden Yönetiyor

IT Yöneticileri QNAP NAS Cihazını Q'center Servisi İle Artık Tek Merkezden Yönetiyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG