• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Sosyal Medyayı En Etkin Kullanan Markalardan Lenovo, “Sosyal Marka 100” Listesinde

12 Mayıs 2016
in Sektörel Teknolojiler
Sosyal Medyayı En Etkin Kullanan Markalardan Lenovo, “Sosyal Marka 100” Listesinde
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Lenovo,  Diplomacy.Live tarafından; Türkiye’nin sosyal medyayı en iyi kullanan şirketlerinin belirlendiği araştırma sonuçlarına göre sosyal medyada en etkili markalar arasında yer alırken,  Türkiye’de Twitter’ı en doğru kullanan beş markadan biri seçildi.

Diplomacy.Live tarafından, Türkiye’nin sosyal medyayı en iyi kullanan şirketlerini belirlemek amacıyla gerçekleştirilen “Sosyal Marka 100” araştırmasında en başarılı markalardan biri de Lenovo oldu. Lenovo ayrıca Türkiye’de dijital varlık olarak Twitter’ı en doğru kullanan beş markadan biri seçildi. Lenovo Türkiye hesabıyla; dijital platformaları kişiselleştirme, başarılı yönetim, etkileşim yaratma, projeler ve güncel tutma gibi kriterleri sağlayarak Türkiye’nin en iyi beş markasından biri olma ödülünü kazandı.

 Markalara Dünya Standartlarında Reyting Verildi

Türkiye’de ilk kez uygulanan dijital varlık reytinginde bu kez markalar yer aldı. SosyalMarka100 Dijital Varlık Reytingi için 100’lerce marka, internet sitesi,  sosyal ağ hesabı/sayfası/kanalları ve mobil uygulamalar incelendi ve dünya standartlarında harf şeklinde reytinglendi. Diplomacy.Live tarafından geliştirilen ve  ilk kez uygulanan Dijital Varlık Reytingi, Türkiye’nin en önde gelen şirketlerine ait markaları arasında ilk 100’ü belirlenirken Lenovo bu sıralamada ilk 50 marka arasında yer aldı. SosyalMarka100 Dijital Varlık Reytingi, Capital500, ISO500 ve popüler sosyal ağlarda öne çıkan markaların arasından web siteleri, mobil uygulamalar ve sosyal medya hesapları dikkate alınarak gerçekleştirildi.

SosyalMarka100 metodolojisi dijital varlık, bu varlıkların kişiselleştirmesi, güncelliği, etkileşimi, yarattığı etki ve ortaya koyduğu inovatif araç/projeler ana başlıklarındaki 158 göstergeden oluşan parametreler ışığında oluşturuldu.

#Lenovo #sosyalmedya #SosyalMarka100 #sosyalmarka #manset

Tags: LenovomansetsosyalmarkaSosyalMarka100sosyalmedya
Previous Post

4.5 G İLE PERAKENDE SEKTÖRÜNE DOPİNG ETKİSİ

Next Post

Vodafone Ve Huawei İstanbul’u Teknoloji Şehri Seçti

Next Post
Vodafone Ve Huawei İstanbul’u Teknoloji Şehri Seçti

Vodafone Ve Huawei İstanbul’u Teknoloji Şehri Seçti

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG