• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Sosyal medyada kadınlar daha aktif…

07 Kasım 2014
in Sektörel Teknolojiler
Sosyal medyada kadınlar daha aktif…
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

it32Günlük yaşantımızın önemli bir parçası haline gelen sosyal medyada kadın ve erkeklerin ilgi alanları ve kullanım yüzdeleri farklılık gösteriyor. Kadınlar ağırlıklı olarak markalar, sağlık ve sanatla ilgilenirken; erkekler ise futbol, politika ve ekonomiyle ilgili…

Kadın ve erkeklerin ilgi alanı farklılıkları sosyal medyaya da yansıyor. Erkeklere oranla daha fazla paylaşımcı olan kadınlar Facebook, Instagram, Twitter, Tumblr, Pinterest gibi görsel paylaşımın ağırlıklı mecralarda yoğun kullanım gösteriyor. İş ağı olarak kullanılan Linkedin’de ise erkekler hakim.

Sosyal Medyaya 25-44 Yaş Hakim…

Sosyal medya kullanımı yaş, ilgi alanı, sosyal ağlara göre şekilleniyor. Markayla etkileşim konusunda teknolojiyle daha çok iç içe olan erkekler indirim kupunu kodlarıyla ilgilenirken, kadınlar ise Google ve Facebook reklamlarına ilgi gösteriyor. Sosyal medyada kullanıcıların aktifliğini ölçümlerken kazandıran platform Sosyologger’ın Kurucu Ortağı Sanny Anavi: “Sosyal medyada en büyük içerik yoğunluğunu 25-44 yaş arası yaratmakta. Bu kitlenin yüzde 46’sını oluşturan erkekler süre olarak daha kısa sosyal medya mecralarında bulunurken yüzde 56’sını oluşturan kadınlar daha uzun bir süreyi sosyal medyada geçiriyor. Sosyal mecralar bazında bakıldığında 24 yaşın üstü Facebook’u tercih ederken daha genç kesim Instagram’ı kullanıyor. Kadın ve erkekler online reklam tıklamada da farklılık göstermekte. Erkekler araba, spor, aksiyon içerikli reklamlara tıklarken kadın kullanıcılar ise ailesel konular, çocuk ve hayvanlarla ilgili konuları daha ilgi çekici buluyor” dedi.

Tags: etkinlikgenelinternettechnology
Previous Post

Kurumlar elektronik ortama geçişi hızlandırıyor…

Next Post

Anadolu Bilişim e-Defter çözümüyle işletmeler yarına hazır…

Next Post
Anadolu Bilişim e-Defter çözümüyle  işletmeler yarına hazır…

Anadolu Bilişim e-Defter çözümüyle işletmeler yarına hazır…

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG